برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس با حضور بیش از ۱۰۰۰ بسیجی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر از برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس با حضور بیش از ۱۰۰۰ بسیجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نیکاخبر، سرهنگ مرتضی رمضانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای ۶ و ۷، ۱۳ و ۱۴ آبان‌ماه جاری، اظهار کرد: این رزمایش با استعداد چهار گردان بیت‌المقدس در نوشهر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این رزمایش عملیات پدافند ساحل، دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات انجام می‌شود، گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات در منطقه امام‌زاده محمد و عملیات پدافند ساحل در منطقه گردشگری سیترا برگزار می‌شود.

1477230447_dsc_00367

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر خاطرنشان کرد: این رزمایش با هدف حفظ انسجام بسیجیان، ارتقاء آمادگی دفاعی، امنیتی و معنوی و اعلام آمادگی بسیجیان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مدت انجام رزمایش که ۴ روز است کلاس‌های آموزشی، ایست و بازرسی، تاکتیک‌های عملیاتی کمین، ضدکمین و هلی‌برن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها و کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس و مهم توسط گردان‌های بیت‌المقدس انجام می‌شود‌.

رمضانی ضمن قدردانی از همکاری و آمادگی ادارات و نهادهای شهرستان نوشهر، گفت: بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش با اعلام آمادگی لازم به‌ دشمنان هشدار می‌دهند هرگونه حماقتی را با آمادگی کامل پاسخ داده و خواب را برآن‌ها حرام کرده و با شجاعت تمام از انقلاب اسلامی دفاع خواهندکرد.

وی در پایان یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمازجماعت، مداحی، ادعیه و حضور در نمازجمعه از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

نوشهرآنلاین

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سرهنگ عزیز دوست داریم

  2. آرزوی توفیق و سلامتی برای سرهنگ عزیزمون تو رکاب امام زمان (عج)

  3. با احترام خدمت فرمانده عزیزم;
    امیدوارم امسال هم با تلاش بی شائبه و خالصانه همانند سال گذشته یکی از برترین رتبه های رزمایش را کسب نمایید۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *