اکبری :نخستین یادواره شهدای ورزشکار بهشهر برگزار میگردد

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار طی ماه های آینده خبر داد.
به گزارش نیکا خبر و به نقل از برنا، سیدعسگری اکبری، طی نشستی که با مسئولین شهری در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان این شهرستان داشت اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای ورزشکار طی ماه های آینده برگزار خواهد شد و مقدمات کار را از الان در دسترس پیگیری و اقدام داریم.%d8%b6

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» ما نیز باید یاد و خاطره این شهدای عزیز را برای همیشه تاریخ زنده و جاودان نگه داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا برای ترویج سیره و روش شهدا در جامعه است که ما راه را گم نکنیم و بدانیم امنیت امروزمان مرهون رشادت ها و فداکاری چه کسانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر در ادامه، تاکیدکرد: یکی از راه های بیمه نمودن جوانان از معضلات و چالش ها، برگزاری همین یادواره های شهدا در سطح محلات، روستاها و شهرها است.

وی ادامه داد: قرآن کریم می فرماید: مبادا گمان کنید که شهیدان مرده اند بلکه شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند.

اکبری در پایان گفت: در سال جاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار را برگزار خواهیم کرد که با استقبال بسیار خوب خانواده شهدا و ورزشکاران همراه خواهد بود و این یادواره به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر و بسیج ورزشکاران می باشد.
برنا از بهشهر،

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *