نیکاخبر،برگزارمی کند/مسابقه عکس” شور حسینی”

فراخوان مسابقه عکس شور حسینی /با دوربین و تلفن همراه،
نیکا خبر در نظر دارد با همکاری بسیج رسانه ، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا ، مسابقه  عکاسی شور حسنی و بصیرت عاشورایی  را برگزار نمایدtttttttttttt

اهداف برگزاری سوگواره

– تعمیق بخشی نگاه مردم به محرم

– شناساندن آئین ها و فرهنگ های در ایام محرم و صفر  از زاویه هنر به مردم آزاده جهان

– تقویت و تبادل تجربه های هنری میان هنرمندان فعالو گروهای مختلف علاقمند به عکاسی

– توسعه و ترویج فرهنگ محرم و عزاداری و شناسایی زیبایی و زوایای پنهان عزاداری محرم

موضوعات

موضوعات این مسابقه شامل نماز ظهر عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر ، کودک و محرم ،مسجد و محرم، آسیب شناسی عزاداری محرم و صبر و بردباری  وفاداری و نیز عشق و ارادت  اقشار مختلف

فرصت شرکت در مسابقه

علاقمندان برای حضور در این مسابقه تا پایان ماه صفر فرصت دارند عکس های برگزیده خود را در چارچوب مضمون های  شور حسینی  بصیرت عاشورایی در دو بخش عکاسی تلفن همراه و دوربین از طریق درگاه تلگرامی به شماره ۰۹۳۶۶۰۶۶۴۷۹ ارسال نمایند.

قوانین شرکت در سوگواره

– شرکت در این سوگواره برای تمامی علاقمندان(مرد و زن) آزاد است.

– این مسابقه تنها بصورت ۳ عکس برگزار می شود. و هر عکاس می تواند حداکثر ۵قطعه عکس (رنگی یا تک رنگ) را از طریق تلگرام ارسال نماید.

عکسهای تلفن همراه باید با بالاترین خروجی دوربین موبایل ارسال گردد.

– شناسنامه هر عکس شامل: زمان، مکان و ترجیحا عنوان مشخص گردد. عکس ها باید مستند بوده و پردازش تصاویر نباید خدشه ای در رویکرد اسنادی آثار وارد نماید. (اعمال کراپ، تنظیمات روشنایی، کنتراست و درجه اشباع رنگی در زمره ی محدودیت های ویرایشی محسوب نمی شود)

–  اطلاعات فردی شرکت کننده شامل: ( نام و نام خانوادگی، ویک شماره تلفن تلگرام سابقه فعالیت هنری:(جوایز و نمایشگاه ها) و نیز ذکر تعداد عکس ارسال شده و بخش مربوطه  ارسال گردد.

– ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس ها است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله عکس حذف می شود.

– برگزار کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، برپایی نمایشگاه، بروشور یا انتشارات مربوط به مسابقه با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌داند.

– ارسال آثار به تلگرام  به منزله قبول مقررات مسابقه می باشد.

شایسته است از ارسال عکس هایی که در سایر مسابقات داخلی پذیرفته گردیده اند،خودداری گردد.

– به عکاسانی که آثارشان در این دوره از مسابقات  پذیرش گردد بعد از داوری داوران مجرب  لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا  می شود .

• آخرین مهلت ارسال آثار: پایان صفرخواهد بود .

• اعلام نتایج داوری آثار: بعد از ماه صفر از طریق همین پایگاه خبری (سایت خبری نیکا خبری .www.nikakhabar.ir ) اعلام  خواهد شد .

پاسخ به سوالات  احتمالی  از طریق دو شماره تلفن ۰۹۳۶۶۰۶۶۴۷۹  و ۰۹۱۱۹۵۵۷۳۹۶ صبح ها در ساعت اداری بدون تعطیلات و عصر ها  از ساعت ۱۶ تا ۱۸ خواهد بود .

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. برندگان این مسابقه را اعلام نمی کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *