نمی‌توان از اسلام دم زد و به دست‌دادن با جنایت‌کاران افتخار کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آدم‌کشی و مسلمان‌کشی در گوشه و کنار دنیا گفت: چگونه می‌توان با این همه جنایات از رحمانیت اسلام دم زد و با جنایتکاران دم‌خور شده و به عکس انداختن و دست‌دادن با آنها افتخار کرد.

به گزارش نیکاخبر، سردار محمدرضا نقدی در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه خدا انسان را با اختیار آفرید تا راه و مسیر درست را انتخاب کند، اظهار کرد: کسی که به طاغوت کفر می‌ورزد و به خدا ایمان می‌آورد رستگار خواهد شد.

13950723000195_photoa

وی ادامه داد: کسی که به طاغوت کفر بورزد به پیوند مستحکم پروردگار رسیده است و این پیوند ناگسستنی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایمان به پروردگار از معبر کفر به طاغوت می‌گذرد، اظهار کرد: هر کس که می‌خواهد مسلمان شود نخستین کلمه‌ای که بر زبانش جاری می‌شود کلمه «لااله‌الاالله» است.

این مسؤول ادامه داد: اگر کسی حاکمان غیر خدایی و طاغوت را نفی نکند نمی‌تواند وارد دایره عبودیت خدا شود چرا که نخستین شرط مسلمان‌شدن بر زبان جاری کردن لااله‌الاالله است.

13950723000193_photol

وی طاغوت را طغیان‌گر نامید و گفت: هر طغیان‌گری که از حقش تجاوز کرده و از مسیر الهی دور شده است و به‌واسطه امکاناتی که دارد خارج از حدود الهی حکمرانی کند و حکم دیگری به‌جزء حکم خدا را پیاده کند، طاغوت است.

نقدی با تأکید بر اینکه شاید حرف طاغوتیان خوب باشد و از آزادی بگوید اما چون خارج از حکم خداست حکم غیرالهی است، افزود: هرکس ایمان به‌خدا دارد باید به حکمرانان طاغوتی کفر بورزد وگرنه ایمانش مورد قبول نیست.

13950723000192_photol

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: عده‌ای از سر دلسوزی می‌گویند انسان باید با محبت رفتار کند و چرا باید بگوییم مرگ بر آمریکا و چرا با آن مقابله می‌کنیم، می‌توانیم هم با خدا دوست باشیم و هم با طاغوت، اینان کسانی هستند که می‌خواهند دین و ایمان ما را بگیرند و به ظاهر بیان آنها دلسوزانه و لطیف است.

سردار نقدی اظهار کرد: این درست است که اسلام، دین محبت و مهربانی است ولی کسی که با طاغوت کنار آید، محبت از دلش بیرون می‌رود.

این مسؤول به جنگ‌، آدم‌کشی و مسلمان‌کشی در گوشه و کنار دنیا اشاره کرد و گفت: از غرب آفریقا تا آمریکای لاتین جنایات زیادی در حال انجام است و این وقایع ثمره حکومت طاغوت است؛ طاغوتیانی که به کودکان خردسال و نوزاد هم رحم نکرده و به بیمارستان‌ها هم حمله می‌کنند؛ چگونه می‌توان با این همه جنایات از رحمانیت و انسان‌دوستی با اسلام دم زد و از سوی دیگر با جنایتکاران دم‌خور شده و به عکس انداختن و دست‌دادن با آنها افتخار کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: باید بیدار و هوشیار باشیم چرا که تنها معبر وصول به خدا، کفر به طاغوت است و شرط قبول اسلام نفی طاغوتیان و نه گفتن به آمریکا است و این را حسین(ع) و فداکاری‌های عاشورا به ما آموخت که هیچ حجتی برای کوتاه آمدن در مقابل طاغوت نیست.

نقدی با اشاره به آیةالکرسی در قرآن گفت: ملت ایران حقیقت آیةالکرسی را از مکتب حسین(ع) یاد گرفت و دست رد بر سینه مستکبران زد و امروز پرچم‌دار اسلام شد و با تمسک به خون شهدای کربلا موجب بیداری دنیا شده است و هر روز رسوایی طاغوتیان زمان بیشتر می‌شود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *