امام جمعه نکا:تخلف از مرزهای حقوقی ،ظلم به جامعه و افراد است / تصویر

امام جمعه نکا صبح امروز در آئین تودیع و معارفه دادستان نکا درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا گفت: مرزهای حقوقی همچون مرزهای امنیتی، سیاسی، خاکی و… مهم و ضروری و حفظ حقوقی جامعه مهم است و تخلف از این مرز، ظلم به جامعه و افراد است.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی گفت: مرزداری و مرزبانی مرزهای حقوقی بسیار مهم است که با توجه به اینکه مردم کشور و شهرستان ما مردمی ولایی و برای نظام فرصت و پشتوانه هستند باید در افزایش رضایت‌مندی در بین مردم تلاش بیشتری انجام شود چرا که مردم عنصر اصلی تحکیم نظام هستند.

وی افزود: مردم نباید نسبت به منزل و اموال منزل خود، اموال زمین، باغ، مغازه و محل کسب و کار دغدغه داشته باشند و باید امنیت همه جانبه حاکم و نوامیس و فرزندان در مدرسه و مسافرت در امنیت باشند.dscn0396

dscn0381

dscn0385

dscn0371

dscn0373

dscn0375

dscn0365

photo_2016-09-26_10-42-43

امام جمعه نکا ادامه داد: سوداگران مرگ نباید در جامعه میدان‌دار باشند و جولان دهند و جوانان و سرمایه های آینده را آلوده کنند و اعتیاد و مواد مخدر و مشروبات، بی‌حجابی و بی بندوباری را رواج دهند و دین را خراب کنند و لذا باید برای رفع این مشکلات همه با هم تلاش کنند.

محمدی‌لائینی یادآور شد: امنیت همه‌جانبه اخلاقی، حقوقی، روانی، اجتماعی و بهداشت روانی بر عهده دستگاه قضایی و ضابطین دستگاه قضایی است و همه مردم هم باید پاسداران حقوقی بوده و به حق خود راضی باشند؛ باید عدالت ایجاد شود و همه مردم باید برای قسط، عدل و داد تلاش کنند.

وی گفت: مرزداران خاکی، سیاسی، اخلاقی، حقوقی، قضایی و.. کار سختی در پیش دارند که غفلت، کاستی‌ها و فسادها خطرآفرین است و لذا باید این مسائل مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود.

در این مراسم از خدمات ۱۴ ساله حجت‌الاسلام علی‌اکبر ذوالفقاری در دستگاه قضایی نکا تجلیل و حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان میاندرود، به عنوان دادستان جدید نکا معارفه شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ذوالفقاری نیز به عنوان دادستان شیرگاه معرفی شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *