ازاثربرگزيده كشوري “نبض باران”حسن پوربربجانی رونمايي شد/ تصویر

از كتاب شعر گوياي “نبض باران” اثر هنري و نظم “محمد مهدي حسن پور بريجاني” دانش آموز دبيرستان تيزهوشان حاج ابوطالب باقري كه در خرداد ٩٥ فارق التحصيل گشت به عنوان اثر برگزيده كشوري هجدهمين جشنواره جوان خوارزمي در آغاز سال تحصيلي جديد رو نمايي شد.
مراسم رونمایی از نبض باران درسوم مهر،هم زمان با آغازسال تحصيلي ٩٦-٩٥ و در مراسم بازگشايي مدارس كه با حضور مسئولين شهرستان و متوليان تعليم و تربيت صبح امروز درمدرسه شهیدچمران شهرستان نکا برگزار شد .
img_3708
اين اثر نوين كه حاوي شعر هاي سپيد اين دانش آموز جوان نكايي است با انتخاب در رقابت هاي سطح استان به مرحله كشوري جوان خوارزمي راه يافته و جزو آثار برتر اين جشنواره انتخاب گرديد.
محمد مهدي حسن پور بريجاني جوان هجده ساله نكايي در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری شرق مازندران( نیکاخبر )در اين رابطه گفت:dscn0283

dscn0268
اين اثر با اتكا به درونيات و فطريات انسان در نگاه به نعمت های خدا و باران که رحمت لا یزال اوست پدید آمده و قابل استفاده برای تمامی گروه های سنی می باشد.
حسن پور بریجانی افزود: ویژگی برتر در چاپ و طبع این مجموعه شعری امکان گویا بودن ان است.
وی در این زمینه خاطر نشان کرد: تکنولوژی به کار گرفته شده در این اثر استفاده از رمزینه زود پاسخ می باشد که استفاده از آن بسیار آسان، سریع و در دسترس است و بدون هیچ هزینه اضافی قابلیت گویا شدن به متن شعر را با صدای سراینده نظم دارد.
برگزیده جشنواره خوارزمی در توضیح اثر خود ادامه داد:
زیل هر قطعه شعر چاپ شده بارکدی مربع شکل به چاپ رسیده که با اسکن آن به وسیله ی گوشی های هوشمند، می توان شعر سروده شده را با صدای این جانب شنید.%d8%b5%d8%ab%d8%b5
این شاعر جوان تاکید کرد:
استفاده از این تکنولوژی در آثار چاپی، به ویژه شعر، که سرار از احساس و لطافت است، به خواننده کمک می کند که تمام زوایای درون و بیرون یک اثر را خوب درک و از آن لذت مضاعف ببرد.
asas

asasas

saas

sas-jpgasas

sasas
اضافه می شود: محمد مهدی حسن پور بریجانی در خانواده ای فرهنگی متولد، تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه شاهد و دوره متوسطه را در دبیرستان تیزهوشان گذرانده و در خرداد ۱۳۹۵ فارغ التحصیل شد و به زودی در رشته مهندسی پزشکی در آموزش عالی ادامه تحصیل خواهد داد.
از جمله افتخارات او:
رتبه برتر کشوری در ۴ دوره مسابقات وبلاگ نویسی پیرامون نماز و یک دوره دوم و پنجم کشور در همین زمینه ، انتخاب شده به عنوان جوان ترین کارآفرین شرق استان مازندران، موسس نخستین فروشگاه اینترنتی راکت های آبی، راهیابی به سه دوره در مرحله کشوری جشنواره خوارزمی ، نخبه استانی در برنامه سازمان بسیج مخترعین است.
______________________
برای این جوان نکایی آرزوی توفیق داریم.

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علی اصغر قنبری قلعه سری در گفت:

    تبریک و تبریک
    موفقیت های بزرگ تر برای شما آرزومندیم. همت و نگاه بلند و زیبای شما ستودنی است.

  2. باریکلا به آقای حسن پور

    از خدای منان توفیق روزافزون ایشون رو خواستاریم

  3. من هم برای این جوان همشهری ارزوی توفیق دارم این همه افتخارات مسلمابا تلاش خستگی ناپذیر واستفاده بهینه از وقت بدست آمد علی یارت جوون

  4. سلام تبریک به اقای حسن پور بزرگوار پدر اقا مهدی ایشالا با توکل به خدا، موفق در تمام امور زندگی باشی.

  5. تبریک به اقای حسنپور بریجانی.امیدوارم همیشه موفق باشید

  6. پایگاه قائم(عج) در گفت:

    درود بر جوان بسیجی و پرتلاش شهرمان . آرزوی موفقیت روزافزون برای شما

  7. دردو بر جوانان شهر ما،
    باید از این جوانان حمایت شود تا انشاءا… موجب شکوفایی شهر ما بشوند.

  8. علی شعبانی -قلعه سر در گفت:

    فرزند فرهنگی فرهیخته آقای حاج یوسف علی حسن پور ، توفیق روز افزون و کسب درجات عالی علمی را برای شما آرزو مندیم.

  9. خانواده دانش آموزان در گفت:

    سلام و آرزوی فردا های بهتر برای این عزیز. جا دارد از حمایتهای و راهنمایی های مدیر این دبیرستان آقای ابوالقاسم اسماعیلی که سهم بسزائی در موفقیت این دانش آموز و سایر دانش آموزان داشته است تشکر نمائیم.

  10. تو بهتری پسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *