ملاکریمی:قدرت دفاعی کشور باید تقویت شود/ تصویر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود خواستار تقویت نیروهای دفاعی کشور شد.
حجت الاسلام یوسف ملا کریمی در جمع پرسنل انتظامی و نظامی شرکت کننده در مراسم صبحگاه مشترک در ستاد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میاندرود ضمن تبریک دهه ولایت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اظهار نظرهای غیردلسوزانه برای نظام بعضی ازمسئولان در کشور ،مبنی براینکه ” می بایست قوای نطامی کشور را تعدیل کرد ،با استنادبه سخنان رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند”هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی‌گذارد”خاطر نشان کرد: تنها نیروی ایمان کافی نیست نیروهای نطامی مابا اتکا به نیروی ایمان بایدبه حدیدها زلزالهاموشک های بالستیک مجهز باشند تا وقتی گفتان اثر نکردوارد عمل شوند.
img_20160922_062514
حجت الاسلام ملاکریمی تصریح داد: رهبر انقلاب فرمودند هیچ عاقلی نیروی دفاعی خود را کنار نمی گذارد، بنابراین باید قدرت دفاعی کشور را روز به روز استحکام بخشید.
او گفت قرآن کریم در بخش های مختلف هم از ایمان سخن گفت هم از حدید کما اینکه در زمان داود پیامبر خداوند به وی نیروی ایمان عنایت کرد سپس حدید منطور حدید همان موشک های پیشرفته امروزیست . قوای نظامی نظام اسلامی و کشور انقلابی باید به هردو سلاح مسلح باشند.تا دشمنان جرائت حتی تهدید به کشورمان به سرشان نزند .ss
او گفت :کسانی که دنیای فردا را دنیای مذاکره می‌دانند و نه دنیای موشک، در واقع از واقعیات موجود در عالَم، بی‌اطلاع هستند چرا که «غالب دشمنان گوششان بدهکار حرف حساب و منطق و اصول انسانى نیست، آنها چیزى جز منطق زور نمی‌فهمند!
هر شخص و ملتی که بخواهد روی پای خود بایستد و زیر بار زورگویی دیگران نرود، از جانب همان زورگویان دائماً در معرض تهدید و خطر است. در چنین شرایطی، هر عقل سلیمی حکم می‌کند که برای دفاع از آرمان‌ها و عقاید متعالی، باید به دفاع و ایستادگی پرداخت. دفاع و ایستادگی هم ابزار و وسیله‌ی مخصوص به خود را طلب می‌کند و نمی‌توان با دست خالی یا ابزارهای ابتدایی در مقابلِ دشمنی که به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز است، ایستادگی نمود.
ملاکریمی تصریح داد :اهتمام به مجهزکردن ارتش اسلام به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز دنیا در صدر اسلام هم مشاهده شده است تا جایی که در ایام جنگ حنین به پیامبر (صلى‌اللّه‌علیه‌وآله‌وسلّم) خبر دادند که سلاح جدید و کارآمدی در یمن اختراع شده است، پیامبر (صلى‌اللّه‌علیه‌وآله‌وسلّم) فوراً افرادی را به یمن فرستاد تا آن سلاح را براى ارتش اسلام تهیه کنند.بنابراین نه از نظر عقل مادی و نه از نگاه دستورات وحیانی، ما مجاز نیستیم با بیان سخنان غیرمنطقی، آب به آسیاب دشمن بریزیم و هجمه‌ی او علیه توان موشکیِ خود را تقویت کنیم! آمریکا از آن طرف دنیا می‌گوید ایران چرا موشک دارد؛ در داخل هم عده‌ای می‌گویند دنیای فردا دنیای گفتمان است و نه موشک!
img_20160922_062503img_20160922_062449
او گفت : تقویت قدرت ایمان و قدرت دفاعی کشور از ضروریات است اقتدار نظام ما و اسلام باید پیدا باشد برای فهماندن اقتدارخود به دشمنان،درکنار داشتن سلاح ایمان ،باید به پیشرفته ترین سلاح روز مجهز باشیم .
دادستان عمومی و انقلاب میاندرود خاطر نشان کرد :چنانچه به سلاح ایمان و سلاح روز مجهز باشیم آرمانهای نظام و انقلاب ما و جریان غدیرحفظ خواهد و پرچم آن بدست قایم آل محمد سپرده خواهد شد.
گزارش: امرالله یداللهی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *