بخشدارهزارجریب نکا:فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی ناب وماندگارخواهدبود

بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس محمد محمدیان در پایمی ضمن گرامیداشت این هفته از دفاع مقدس بعنوان فرهنگی ناب در اعتلای نظام و انقلاب یاد کرد .
محمد محمدیان در این پیام خود گفت : دفاع از حریم باشد یا حرم،همیشه آزادمردانی هستند که که دل به خاک نمی سپارند و رویایشان پرواز است.
رشادت های ۸ ساله،همکلاسی های ۱۵ ساله،پزشکی نیمه رها شده، طلبه جوان و … زنجیر قدرتمند دفاع از میهن که براستی هرکه در این دفاع مقدس بود طالب همنشینی با سیدالشهدا بود.وجب به وجب سرزمینمان مالامال از غیرت و شرف، فرزندانش را تقدیم ایران و انقلاب نمود تا شجره نوپای انقلاب به قدرت رزمندگانش قوت بگیرد و با خون شهیدانش به ثمر بنشیند.اینجا سرزمین علویان است و این مردم سال هاست که عشق به اهل بیت را سینه به سینه،نسل به نسل به آیندگان می سپارد که از آیندگان همچون مشتاقی ها ، عشریه ها و سالخورده ها ، کمالی ها و فیروزآبادی ها مدافع حرم می شوند که اینبار حریم دفاع از حرم اهل بیت است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین، باشد که یادمان نرود هرآنکه رفت و جانش را تقدیم کرد،خانواده ای دارد که به امانت به ما سپرده،فرزندی دارد که شاهد بزرگ شدنش نبود،همسری دارد که دیگر سایه سر ندارد،پدر و مادری دارد که دیگر عصای دست ندارد.
به عنوان خادمی در بدنه دولت تدبیر و امید،ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس آرزومندم همه در رکاب ولایت تا رساندن این مملکت به دست صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) ثابت قدم و میراث دار غیرت شهدا باشیم تا خونشان پایمال نگردد. بدانیم که جز مدح شهادتشان وظیفه ی دیگری داریم و آن دفاع از آرمان های پاکشان و حفظ و پیشرفت کشور به فرماندهی و رهبری فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای است،انشاءاله.
محمدمحمدیان بخشدار بخش هزارجریب نکا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *