بیاییم به یاد مهاجران الی الله بگرئیم

به یاد مهاجران الی الله و به یاد دلهای مشتاق زیارت حرم الهی:
بگذار بگرییم در رثای کبوتران عاشق حرم امن الهی، در غم هجران پرستوهای مهاجر و در نبود آنان که چگونه بودن را به ما آموختند، در عروج حج گزاران.بگذار بگرییم به خاطر سینه سرخان مهاجری که طواف خانه را واگذاشتند و به طواف صاحب بیت به گردش درآمدند،به خاطر سروهای بلند آزادی که با تبر جهالت جاهلان ملعون خبیث بر زمین افتادند.
بگذار بگرئیم به یاد مهاجران الی الله و فریادگران برائت از مشرکان، به یاد آنانی که با نثار خون خود در حرم امن الهی، رسواگر اربابان تزویر شدند.
آی ابابیلها کجائید؟ بار دیگر سجیل برگیرید. این بار هدف سپاه ابرهه نیست. این بار پیل سواران مشرک نیستند که به سوی خانه خدا یورش برده اند، این بار پرده داران بی کفایت را هدف گیرید و سنگ ها بر پیکر مشرکانی فرو ریزید که ادعای خادم الحرمینی دارند.
آی ابراهیم(ع) بنگر خانه ای را که دیروز با سنگ هایی از امید و اخلاص بنا نهادی، چگونه به دست ریاکاران افتاد. می بینی چگونه بیت خدا را از بتها انباشته اند؟ و پرده داران به پای بت اعظم(آمریکا) افتاده اند و او را سجده میکنند و حجاج مخلص را به قربانگاه میبرند تا به حرمت بت بزرگ ذبح کنند. آی ابراهیم(ع) بار دیگر تبر برگیر، عزم خانه خدا کن و بتها را که حرمت حرم را از میان برده اند، بشکن. مگر نه اینکه تو ابراهیم بت شکنی؟
آی سمیه مگر نمی شنوی فریاد زنان مظلوم ما را، آنانی که آمده بودند تا در کوچه پس کوچه های مکه دنبال ردپای تو بگردند و به یاد مظلومیتت فریاد برآرند.
آی بلال می بینی چهره ستمدیده سیاهان را که چگونه در زیر مشت و لگد سربازان سعودی جان دادند؟
دخت پیامبر، زهرای اطهر(س) فوج زنان را می بینی؟ آنان آمده بودند تا در بیت الاحزان با تو بگریند.
سلمان برخیز و نظاره کن ایرانیان را، که آمده بودند تا پیوندت را با پیامبر محکم تر کنند. آری پیامبر در حدیثی خطاب به قومت فرموده بودند که از کوه استوارترند.
یا محمد(ص) ببین که حرامیان چگونه قصد جان احرامیان کردند و دیدی که چگونه یاسر و سمیه را شکنجه کردند؟ اینان قسم خوردگان بدر هستند که بر سر مسلمانان ریخته اند تا انتقام کشتگان احد را بگیرند.
بار خدایا بپذیر از ما این قربانیان را و قبول فرما مناسک حاجیان را که احرام شهادت بر دوش افکندند و با خون خویش وضو ساختند و در مقام ابراهیم(ع) نماز عشق اقامه کردند و آنگاه با سنگ های نفرت شیطان و شیاطین را رمی کردند.
خدایا تو شاهد باش بر مظلومیت ما که ملعونیان امسال درگه ات را به روی ما بستن ولی حصار نمی گنجیم و در عرفه و دعای آن دل هایمان را از نقطه نقطه ایران به سمت خانه ات پر می دهیم و می دانیم که کعبه سنگ بنا است تا راه گم نشود و ما حاجی وار احرام دگر میبندیم. و از میعادگاه دیگر چنان جمعیتی به راه خواهیم انداخت تا چند برابر جمعیت در مکه تا پشت دشمن از این چونین اجتماعی بلرزد و آنجا میعادگاه همشگی ما و خلوت گاه ما غم دیدگاه یعنی کربلا است. همان سرزمینی که مطمعنیم فردا نگاهت به آنجا است.
بارالها ما می آئیم تا با همراهی ابراهیم خانه ات را از دست ملعونان خبیث آزاد کنیم و با بلال بر مناره بلند ایمان اذان مظلومیت حجاج را بگوئیم. (آمین)

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *