مازندران میزبان پیکر مطهر ۷ شهید دفاع مقدس

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، مازندران میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس و یک شهید با هویت معلوم است.
به گزارش نیکاخبر:علیرضا یدالله‌پور از تشییع پیکر ۶ شهید گمنام و یک شهید با هویت معلوم از سال‌های دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار کرد: قرار است این شهدا در روز شنبه ۹ مردادماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهار نقطه استان تشییع و تدفین شوند.

وی افزود: دو شهید گمنام ۲۰ و ۲۲ ساله در شهرستان سوادکوه شمالی تشییع می‌شوند.

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: این دو شهید بزرگوار به ترتیب در تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه شلمچه و عملیات ایذایی والفجر هشت منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیدند.

این مسؤول تصریح کرد: دو شهید گمنام ۲۵ و ۱۹ ساله در شهر امیرکلا بابل تشییع می‌شوند.

یدالله‌پور ادامه داد: این دو شهید بزرگوار به ترتیب در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون و تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهر کلارآباد هم میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس است، یادآور شد: دو شهید گمنام ۲۰ و ۲۴ ساله که به ترتیب در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه و تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند، در این شهر تشییع می‌شوند.

جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر مطهر شهید علی‌اکبر خانجانی که در والفجر ۶ در دهلران به شهادت رسید در بابل تشییع می‌شود.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *