اجتماع بزرگ مدافعين حريم خانواده در روز حجاب وعفاف

اجتماع بزرگ مدافعين حريم خانواده به مناسبت روز حجاب وعفاف ۲۱تيرماه ساعت ۱۶ عصر در مصلاي امام خميني(ره)نكابرگزار میگردد .
سکینه فلاح به اجرای برنامه‌ روز ملی حجاب و عفاف در نکا در گفتگو با این پایگاه خبری خاطر نشان کرد : ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب بوده و به همین مناسبت برنامه‌هایی در شهرستان اجرا می‌شود.
فلاح با اشاره به موضوع حجاب در کشور اشاره کرد و با تاکید برتلاش دشمن برای نفوذ به اعتقادات جوانان گفت: رعایت حجاب و عفاف از تاکیدات مکرر دین اسلام است و باید به این موضوع مهم توجه شود.
فلاخ افزود: بسیاری از زنان و مردان در راه حجاب به شهادت رسیده اند و الان بی‌ حجابی نوعی بداخلاقی در جامعه اسلامی به حساب می آید.
او با تاکید بر اینکه حجاب از ضروریات اسلام است و ترک آن مردود بوده و انکار این مهم کفر به مبانی دینی است، ادامه داد: بی‌ حجابی باعث نابودی شخصیت زن می‌شود.

فلاح با بیان اینکه باید از بحث مهم عفاف و حجاب در هر ظرفیتی استفاده شود، افزود: تحقق این امر نیاز به همراهی تمام دستگاه‌ها دارد.1212

4343

454544
وی خاطرنشان کرد: با همدلی و همزبانی و اتحادی که در شهرستان وجود دارد می‌توانیم برنامه‌هایی در خور شأن روز بزرگداشت حجاب و عفاف در شهرستان داشته باشیم.
فلاح گفت: اجتماع بزرگ خواهران و مادران نکایی به همراه برنامه هاي مختلف و متنوع همراه با جايزه و در پايان راهپيمايي از مصلای امام خمینی این شهرستان تا ميدان جانبازان برگزار برگزار خواهد شد واستاد سلیمانی اساتید حوزه و دانشگاه در تین اجتماع سخنرانی خواهند داشت
او گفت : این برنامه فرهنگی بزرگ بمنظور اشاعه فرهنگ حجاب و مقابله با بد حجابی به همت ستاد بسیج خواهران شهرستان نکا برگزار خواهد شد .

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اززحمات سرکار خانم فلاح درامورومسائل مذهبی وبسیج مجدانه تقدیر وتشکرمی نمایم

  2. خدایاچه جیزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *