قاسمی از برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو خبر داد

عباس قاسمی مسؤل ستاد نهاد ترویجی نانو مرکز علمی دکتر چمران شهرستان نکا از برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو خبر داد و افزود این مسابقه در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار می گردد. کلیه افراد علاقمند به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارمندان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند. همه علاقمندان به علم نانو جهت ثبت نام در این مسابقه با شماره ۳۴۷۲۲۵۸۵ و ۰۹۱۱۸۹۶۱۶۳۲ تماس حاصل نمایند. همچنین برای آماده سازی کسانی که در این مسابقه شرکت نمایند، کلاس های نانو توسط مدرس نانو در مرکز علمی دکتر چمران برگزار می گردد.poster-6th-nano-competition6372641
اهداف:
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبردی فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو نموده است. مسابقه دانشجویی فناوری نانو هر ساله با گستره ملی، توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقمندان به فناوری نانو برگزار می‌گردد. هدف از برگزاری این مسابقه که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد توسعه فناوری نانو است.
علاقمندان به فناوری نانو می‌توانند با شرکت در این مسابقه، میزان آشنایی خود با فناوری نانو را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقاء سطح آگاهی خود برنامه ریزی و تلاش نمایند. به علاوه این آزمون بستری مناسب برای رقابت سازنده نهادهای ترویجی فناوری نانو، شرکت‌های آموزشی، مدرسان و متخصصان فناوری نانو برای کیفیت بخشی به فرآیند آموزش فناوری نانو و گسترش بیشتر این فناوری نوین است. کلیه افراد علاقمند به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارمندان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند. این مسابقه در یک مرحله‏ و بصورت تئوری برگزار خواهد شد و کلیه سوالات آزمون به صورت چند گزینه ای طراحی می شود. همچنین در این آزمون تعدادی سوال تشریحی برای سنجش توان آموزشی داوطلبان، علاوه بر سوالات چهار گزینه ای ارائه خواهد شد تا داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو به آن پاسخ دهند. اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه ای است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *