برزگرنژاد:شورای اصلاح طلبان ازاول علیه من موضع داشتند

اختصاصی مازندمجلس: در ادامه سلسله گفت و گوهای نوروزی پایگاه خبری مازندمجلس با ایوب برزگرنژاد نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس دهم به گفتو گو نشستیم. ایوب برزگرنژاد در گفتگوی اختصاصی با مازندمجلس، درباره برنامه‌های پساانتخاباتی خود اظهار کرد: ورود من به صحنه سیاست، بخاطر کسب پست‌های دنیایی و مادی نیست، بنده مردس دانشگاه هستم و به نظر من بالاتر از کرسی دانشگاه و استادی پستی نیست.
اختصاصی مازندمجلس:در ادامه سلسله گفت و گوهای نوروزی پایگاه خبری مازندمجلس با ایوب برزگر نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس دهم به گفتو گو نشستیم.77777
ایوب برزگرنژاد در گفتگوی اختصاصی با مازندمجلس، درباره برنامه‌های پساانتخاباتی خود اظهار کرد: ورود من به صحنه سیاست، بخاطر کسب پست‌های دنیایی و مادی نیست، بنده مدرس دانشگاه هستم و به نظر من بالاتر از کرسی دانشگاه و استادی پستی نیست.
وی، افزود: با توجه به شرایط فعلی جامعه و حوزه شرق ورود پیدا کردم چرا که هر فردی که نسبت به مسائل اطرافش بی‌تفاوت نباشد حضور پیدا می‌کند اگرچه تخصص من پزشکی بود ولی به خاطر عقایدم آمدم و اصلاح جامعه، نه زدوبندهای دنیایی. بنابراین در این راه ملزم به اجرای قانون خواهم بود و اگر اعتراضی داشته باشم از راه قانونی پیگیری می‌کنم.
نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه بهشهر، تصریح کرد: به طور کلی اصلاح جامعه راه‌های گوناگونی دارد و فقط بحث انتخابات نیست لحظه لحظه زندگی من مبارزه هست که انتخابات بخشی از آن است.
برزگرنژاد، با بیان اینکه جامعه سالم مبتنی بر رفتار سالم همه است و باید به گونه‌ای شود که در روند انتخابات از اصول قانونی و اخلاقی رعایت شود، گفت: از نظر وزن انتخابات و ردصلاحیت‌هایی که انجام شد و عملکرد سایر دوستان و حمایت‌های سیاسی و استانی، چنین نتیجه انتخابات در این حوزه قابل پیش‌بینی بود.
وی، درباره دلایل ردصلاحیت خود بیان کرد: هنوز دلایل خاصی به ما اعلام نکردند همان علت غالب (عدم التزام به اسلام و انقلاب) بوده اگرچه طبق استنادات دستگاه‌های چهارگانه تایید شده بودم به هرحال ما همیشه تابع قوانیبن و اصول بودیم با اینکه خودمان هم سر در نیاوردیم به چه دلیل رد شدیم ضمن اینکه پیگیری هم کردیم ولی کسی پاسخگو نبود.
نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه بهشهر، اضافه کرد: اگر تایید می‌شدم شک نکنید که رای اول را بدست می‌آوردم و هرکسی منکر این قضیه شود درواقع دارد خودش را گول می‌زند.
برزگرنژاد، درباره پیام خود به هوادارانش پس از اعلام ردصلاحیت وی توسط کانال خبری مازندمجلس، افزود: ببینید الان بحث این موضوع نیست به هر حال من به عنوان کاندیدا انتظار داشتم اولین کسی باشم که در جریان ردصلاحیت خودم قرار بگیرم اگر اطلاع زودتر شما به اساس گمانه‌زنی بوده پس چرا انقدر قاطع اعلام کردید که من ردصلاحیت شدم و اگر اطلاع دقیق داشتید چرا زودتر از شما به عنوان رسانه منِ کاندیدا مطلع نشدم پس این موارد نشان می‌دهد شما به کانال‌هایی از هیات نظارت و شورای نگهبان وصل هستید که اطلاعات شما دقیق بوده چون شنیده‌ها کم و زیاد و بالا و پایین دارد اما خبرمنتشر شده در کانال مازندمجلس دقیق بود.
وی، ادامه داد: آن اعلام نظر من هم با توجه به شرایط بود خودتان را جای ما بگذارید با اعلام شما حامیان و اطرافیان ما دچار یاس و سرخوردگی شدند و مدام جویا می‌شدند که اخبار منتشر شده در کانال شما صحت دارد یا نه؟ چون به خودمم هنوز اعلام نشده بود برای اینکه خیال همه را راحت کنم نادرستی و کذب بودن خبر را در گروه اعلام کردم که در نهایت اخبار شما صحیح بود.
نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه بهشهر، تاکید کرد: پس از ردصلاحیتم از کسی حمایت نکردم نظرم این بود که اگر کاندیدا و شورای هماهنگی به یک نفر برسند حمایت می‌کنم که چنین نشد اما هواداران و اطرافیانم چند گروه شدند برخی به سمت آقای قلی‌پور رفتند برخی به سمت آقایان میری، شاعری و حتی مقیمی.
بزرگرنژاد، با بیان اینکه من برای مردم منطقه پیش از آن‌که یک فرد سیاسی باشم یک فرد اجتماعی هستم، گفت: بزرگان سیاسی شهر ما ۳۰ تا ۳۵ نفر بودند که در تصمیم‌گیری‌های دخیل بودند که در ادامه بر اثر برخی مسائل تعدادشان کاهش یافت و به ۱۰ – ۱۵ نفر رسیدند که نه شناختی از جامعه دارند نه از نامزدها، فقط می‌خواهند خودشان برای کل مردم تصمیم بگیرند در حالی که جامعه به غربالگری سیاسی رسیده است و مرزها مشخص شده است.
وی، افزود: دوستان شورا حتی یکبار با من که ریشه اصلاح‌طلبی داشتم ننشستند و درباره قرار گرفتن من در لیست صحبت نکردند چون از اول علیه من موضع داشتند اما پس از انتخابات بارها به من اعلام کردند یا در تلگرام گفتند که من به آن‌ها خیانت کردم چون پس از ردصلاحیت‌از نامزدهای آنها حمایت نکردم پیدا بود که از روز اول با لابیگری و صحنه‌سازی وارد میدان شدند نتیجه این شد که تیشه به ریشه همه خورد و من قبل از اتفاق این موضوع در جلسه‌ای که با آقای موسوی لاری و شیخ رحمانی و … داشتیم پیشاپیش از این رخداد اعلام خطر کردم.
نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه بهشهر، تصریح کرد: در همین منطقه شرق مازندران نگاه کنید بیش از ۳۷ سال از انقلاب گذشته چند نیروی اصلاح‌طلب واقعی تحویل جامعه دادند که در سه مجموعه شهرستانی (بهشهر،نکا وگلوگاه) مقبولیت نسبی داشته باشد غیر از من آیا کسی بود؟
برزگرنژاد درباره نماینده منتخب مردم در شرق استان گفت: آقای شاعری در کار اجرایی بودند باید در کار قانون‌گذاری هم ورود پیدا کند تا دید چه نتایجی دارد اگر با نخبگان سیاسی رابطه برقرار کند و نگرش آن‌ها را لحاظ کند رای نیاوردن آقای مقیمی پیامی داشت و آن این بود که اگر مردم در موارد مختلف مورد مشورت قرار نگیرند تغییر روش خواهند داد به آقای شاعری هم عرض کردم فرصت اندک است اگر وقت را غنیمت نشمرد و در خدمت‌رسانی به مردم ضعیف باشد در انتخابات دروه بعد، مردم سخت انتقام می‌گیرند.
وی، در پایان، خاطرنشان کرد: سال خوب و خوشی را برای مردم آرزومندم تلاش کردند زحمت کشیدند امیدوارم روزهای خوشی داشته باشند و مهم انسانیت، اخلاق، همدلی و همزبانی هست.

دیدگاه های این مطلب

15 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. دکتر جان در قلب ما جا داری ، امیدواریم سال خوب و خوشی داشته باشید با آرزوی موفقیت و کامیابی د زندگی

  2. به نام اصلاح طلبان با اصولگر ها همکاری می کنه بعد انتظار از اصلاح طلب ها داره یادش رفت دوره هشت باعث شکسته اصلاح طلب ها کی بوده و در دوره نهم به کی رای داد

    • دوره هشتم چه کسی بایدکنارمیکشید که نکشید؟نفردوم یانفرسوم؟؟؟؟!!!!دوره نهم چه کسی کاندیدای رسمی جبهه اصلاحات بود؟؟دوره نهم دکتربرزگر ازچه کسی حمایت رسمی کرد وبیانیه داد که شمامیگویید خائن؟برای کسانیکه اطلاعی ازوقایع ندارند ولی براساس شایعه حرف میزنند وموضع میگیرند متاسفم

  3. دکتر عشق ماست و جاش تو قلب ماست

  4. در حرف هاش فقط ” من ” بود
    نوعی خود را بزرگتر از همه دیدن
    این نوع نگرش ، طرفدار ندارد
    برو طبابت کن.

  5. ورپامی ۱۴/۱/۹۵
    آقای دکتر اینبار مردم به اصلاح طلب اصول گرا رأی ندادند مردم به سرباز ولایت رأی دادند این یعنی حزب یا گروه در مردم معنی خاصی ندارد.

  6. دکتر جان ،این حداقل انتظاری بود که اصلاح طلبان منطقه از جنابعالی داشتند حالا که صلاحیت شما برای ناظرین احراز نشد از یکی از کاندیدای همفکر حمایت می کردید کاری به تصمیم شورای اصلاح طلبان نداریم ،بی تفاوتی و عدم حمایت از دیگر همفکران چیزی دیگری را در اذهان تداعی می کند .موفق باشید

  7. سلام دکتر جان.من مستقل هستم.کار شما با پیامی که دادید به نظر بنده بهترین کاری بود که باید می کردید.حرف این اصلاح طلبان افراطی رو گوش نده. اعلام بی طرفی شما بهترین کاری بودید که باید می کردید.

  8. دکتر خواهشا برا انتخابات مجلس دوره بعد نامنویسی نکن اینجوری تو قلبهای مردم خواهی ماند . درد های مردم را درمان کن و دلهای آنها رو شاد کن هیچ کاری بیشتر از این دارای اجر و پاداش نیست . انشاله موفق باشی

  9. نکا حزب الله در گفت:

    دکتر عزیزمحبوب بسیار عالی بود عالی بو ؟ متشکریم از انسانیت جوانمردی شما

  10. بی خبر از سیاست در گفت:

    دکتر برزگرنژاد شما و اطذافیانتان در دوره گذشته از مقیمی حمایت کردید چیزی نصیبتان نشد ..ایم دوره از شاعری مطمعن باشید این دوره اصلا چیزی نصیبتان نمی شود….پس لطفا انتظار و توقع بجا داشته باشید…شما خودتان را تنها اصلاح طلب معرفی کردید اما ایا شما به حداقل کار تشکیلاتی پایبند بوده اید…حمایت از دو نماینده اصول گرا در دوره انتخابات ؟؟؟؟

  11. abdolrasoul hojjatta در گفت:

    درود بر تو ای دکتر عزیز

  12. محضر دوستان عرض کنم ، دکتر ،پزشکی خوبی است ،شک نکنید.

  13. اولن در مورد عموی من درست صحبت کنید

    دوما حمایت از مقیمی جریان خودش رو داشت

    پس گوه عموی من رو نخورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *