میری قلعه سری در فهرست جبهه اصلاحات قرار گرفت

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:گزینه منتخب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در شرق مازندران مشخص شد

دکتر رضا ستاری گفت: گزینه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه مشخص شده است/ به دلیل نداشتن گزینه مطلوب به گزینه مقدور بسنده شد و در برخی شهرها به گزینه های حداقلی رسیدیم.

به گزارش نیکا خبر  و به نقل از مازندنومه، سرویس سیاسی: دکتر رضا ستاری -رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات- در گفت و گو با ما از تعیین منتخب این شورا در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد.ferdusi.ruz1

وی گفت: در راستای نگاه راهبردی اصلاح طلبان برای شکل گیری مجلسی همسو با منافع ملی، به دلیل نداشتن گزینه مطلوب، در برخی حوزه ها به گزینه مقدور و حداقلی بسنده شد.

ستاری با اشاره به این که انتخاب این افراد با رایزنی و کسب نظر از چهره های تاثیر گذار هر حوزه انتخابیه و در نهایت گفتگو با نامزدهای رد صلاحیت شده صورت پذیرفت، تاکید کرد: برای تعیین این فهرست، از نماینده های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در حوزه های انتخابیه نیز کمک گرفته شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: در ۵ شهر بهشهر، قائم شهر، تنکابن، ساری و بابل شورای شهرستانی جبهه اصلاحات شکل گرفته است.

وی افزود: پس از نشست ها و رایزنی های مختلف، در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه آقای «سید احمد میری قلعه سری» در فهرست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قرار گرفت. miri2)

پیش از این علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود؛ عبدالله رضیان و سیدهادی حسینی در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ؛ علی نجفی خوشرودی و حسینعلی قاسم زاده در حوزه بابل؛ ابراهیم هاشم ورزی در حوزه بابلسر و فریدونکنار و شمس الله شریعت نژاد در حوزه رامسر و تنکابن در این فهرست قرار گرفته بودند.

گفتنی است رایزنی برای کامل کردن فهرست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای شهرهای دیگر استان ادامه دارد.

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مدیر محترم خبرنومه: چندین بار دیدگاههای خودمان را ارسال کردیم ولی متاسفانه حذفشان کرده و هرکدام که برای شما منفعت داشته باشه رو می آورید،معلوم میشه که آزادی بیان خیلی زیاده تو سایت خبری شما….

  2. چه الفاظی بگار میبری نکا نیوز .از شما بعیده ….

  3. فردوس امیرخانلو در گفت:

    دکتر احمد میری عاایست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *