جشن گرامیداشت دهه فجردرکوی دوگنبدان نکا برگزار شد/عکس

 به گزارش نیوز نکا؛ مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر درمسجد حضرت ابوالفضل (ع) در کوی دوگنبدان نکا با حضور اقشار مختلف از ساکنین این محله برگزار شد.

 در این مراسم سرهنگ  مرتضی رمضانی  به تبین انقلاب  اسلامی و نهضت امام خمینی پرداخت.

فرمانده نیروی مقاومت بیسج سپاه ناحیه نکا گفت: اعتقاد و باورمان باشد که ایام الله دهه فجر با برنامه های پر شور و بسیار خوبی در جای جای ایران اسلامی با شکوه خاصی برگزار گردد خاطر نشان کرد خداوند با نعمتی همانندانقلاب اسلامی به ملت ما ارزانی داشته است شکر آن بر هر دلداه ایی که قلبش برای اسلام و انقلاب می تپد واجب است.او کفت:جشن انقلاب باید بدور از سیاسی کردن با دستان مردم برگزار گردد.

وی اشاره به اینکه در مقابل نگاه رژیم منحوس پهلوی می گفت :که ما نمی توانیم و امروزه در بعضی از این شبکه های ننگین در حال سوء تبلیغ انقلاب هستند ملت باید هوشیار باشد نسل حاضرو بعد ا انقلاب باید بدنیال شناخت و مطالعه تاریخ انقلاب باشد .حضرت امام با نیروی ایمانی که در قلب خود داشت با پشتوانه همین مردم کاخ طاغوتی ۲۵۰۰ سال بر این ملت ستمدیده حکومت میکردرا  ویران کرد .دوران پهلوی  دین و حوزه های علیمه در خطر افتاده بود دین ملت را از بیراهه ها نجات داد.

وی در بخش دوم از سخنان خود به تبین دستاورهای مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت  : استکبار ستیزی و اعتقاد قلبی ملت بر خود باوری از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی که از دل انقلاب بدست آمده و جهانی شد امام  به مردم راه را نشان  انقلاب ما بی هدف نبود.

ادامه دارد…. لطفا صبور باشید

۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۵۷۱۳ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۹۰۵۰۹ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۹۴۸۰۰ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۹۴۸۳۱ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۹۴۸۵۶ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۹۵۰۲۵ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۱۸۵۰ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۱۹۰۰ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۱۹۲۷ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۲۱۰۶ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۲۱۴۵ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۲۱۵۱ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۲۱۵۸ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۲۲۱۶ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۲۴۱۷ ۲۰۱۵۰۲۰۳_۱۸۴۴۰۵

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام جناب آقای مبینی انتصاب جنابعالی را به عنوان مشاور فرماندار اصلاح طلب تبریک عرض می نماییم. خداوند عاقبت همه را ختم به خیر نماید

  2. پس کجایند مسئولین شهر؟ آقا روزنامه نخون گوش کن

  3. بالاخره دوگنبه هم به حساب اومد افرین بر بانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *