قاسمی طوسی از استقرار ۵ اداره جدید در گلوگاه خبر داد

 به گزارش نیوز نکا ،فرماندار گلوگاه در نشست خبری از افتتاح ۳۰ پروژه در دهه فجر امسال و استقرار ۵ اداره جدید در گلوگاه خبر داد.
عیسی قاسمی طوسی، درنشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گلوگاه که در فرمانداری برگزار شده بود گفت: در سال ۹۳ بیش از ۱۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در دست اجراست که در ایام دهه فجر امسال بیش ۳۰ پروژه افتتاح می شود.
 
وی با بیان اینکه دولت یازدهم خدمات خوبی را در حوزه سلامت برای مردم ارائه کرده و در حوزه بهداشت گلوگاه، اقدامات شایسته ای صورت گرفته است گفت: چهار ماه قبل ۵ خانه بهداشت همزمان کلنگ زنی شده بود که خوشبختانه با هزینه ۴۲۰میلیون تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
 
فرماندار گلوگاه از تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان خبر داد و افزود: زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع برای توسعه بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه تهیه شده است و مجوز نصب و راه اندازی و دستگاه رادیولوژی دیجیتال با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال تهیه شده که در یک ماه اخیر افتتاح می شود.

طوسی از تقویت کلینیک تخصصی بیمارستان خبر داد گفت: آمبولانس مجهز به ICU به قیمت ۳ میلیارد ریال خریداری شده و تا ده روز آینده به ناوگان امداد گلوگاه افزوده می شود. اولویت بعدی برای تجهیز بیمارستان بخش قلب است.
 
وی بیان کرد: در دو سال اخیر تقویت و توسعه شهرک صنعتی گلوگاه، پیشرفت چشمگیری داشته است، امسال ۶ کارخانه تولیدی با اعتبار بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی افتتاح می شود و ۸ واحد تولیدی با بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، تا کنون بیش از ۳ میلیارد ریال برای روشنایی، کانال کشی، آسفالت و تجهیز زیرساخت شهرک صنعتی هزینه شده است.
 
فرماندار گلوگاه گفت: این شهرک به لحاظ قرار گرفتن در صد متری خط راه آهن دارای پتانسیل خوبی برای پیشرفت است، از این فرصت استثنایی استفاده کردیم و با پیگیری مجدانه به دنبال اتصال شهرک صنعتی به خط راه آهن هستیم که فرصت های سرمایه گذاری شهرستان را افزایش می دهد زیرا سرمایه گذاران محصولات تولیدی را می توانند به بندر شهید هاشمی نژاد امیر آباد برای صادرات به روسیه ارسال کنند.
 wewewew
قاسمی طوسی افزود: یکی از دغدغه های مردم روستاهای منطقه هزار جریب بهشهر و گلوگاه مشکل برق بود که با ایجاد خط انتقال برق به روستاهای بالا دست مشکل ۶۰ روستا در منطقه هزار جریب بهشهر و گلوگاه حل شد.
 
وی مطرح کرد: حدود ۲۰۰ کیلومتر جاده روستایی در گلوگاه وجود دارد که ۱۶۰ کیلومتر از این جاده ها روکش آسفالت دارد که با پیگیری فرمانداری گلوگاه اعتبار آسفالت ۴۰ کیلومتر باقیمانده نیز جذب شد.
 
فرماندار گلوگاه از استقرار ۵ اداره جدید در گلوگاه خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال، ادارات بنیاد مسکن، اوقاف و امور خیریه، بیمه سلامت، تعاون روستایی، آب و فاضلاب شهری در گلوگاه مستقر و افتتاح می شود. و تنها ۲ اداره منابع طبیعی و هلال احمر در گلوگاه مستقر نیست که در حال پیگیری استقرار این ادارات در شهرستان هستیم و امیدواریم در آینده شاهد افتتاح این ادارات باشیم.
 
قاسمی طوسی از کلنگ زنی و افتتاح طرح های دیگری نیز خبر داد و افزود: خانه بهداشت روستای لمراسک، پانسیون محل اسکان پزشکان، دامداری صنعتی عموزاد، مدرسه راه روشن روستای مهدیرجه، استادیوم ورزشی روستای تیله نو، ساختمان اداری شعبه تامین اجتماعی، خانه بهداشت قلعه پایان، روکش آسفالت جاده شاه عباسی، ساختمان دهیاری و خانه بهداشت روستای اوارد و ده ها طرح دیگر در دهه فجر امسال افتتاح می شود و همچنین ده ها طرح دیگر برای عمران و آبادانی شهرستان کلنگ زنی می شود.
 
وی از افتتاح ساختمان فرمانداری در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در سایت اداری، ساخته شده که در تاریخ ۲۱ بهمن افتتاح می شود.
 
فرماندار گلوگاه افزود: خوشبختانه فضای وحدت و همدلی بین مسولان گلوگاه حاکم است، و همه مسولان دست به دست هم در فکر توسعه و پیشرفت شهرستان هستند، درب فرماندری به روی همه مردم و گروه ها باز است فرمانداری متعلق به عده خاصی نیست و در دولت کنونی تعامل بسیار خوبی بین مردم و فرمانداری وجود دارد.
 
قاسمی طوسی در پایان پیشاپیش دهه فجر را به مردم تبریک گفته و برای شرکت در راه پیمایی با شکوه ۲۲ بهمن از مردم دعوت کرد.

عنقاء نیوز

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *