محمدیان از اجرای ۲۰ عنوان برنامه در هزار جریب نکا خبر داد/عکس

محمد محمدیان  با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر میراث بزرگ امام راحل است و بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر از مسائل مهمی است که باید در بین تمام مردم در شهر و روستا انجام شود.

وی بیان داشت: امسال همراه با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و وفادار ایران اسلامی شاهد فعالیت‌های گسترده مردم روستاها، هم‌گام با سایر مردم در شهرها در اجرای برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهیم بود.

بخشدار هزار جریب نکا با بیان اینکه نگاه مشارکت عمومی مردم در اجرای برنامه‌های این دهه در دستور کار ما قرار دارد یادآور شد: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت ایران داشته است و پیشرفت عمران و آبادانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها چشمگیر است و به همین دلیل نیز مردم در شرایط مختلف انقلاب، همراه رهبری و دلداده انقلاب هستند و حضور فعال در صحنه دارند.DSCN9933 DSCN9932

محمدیان به برخی از برنامه‌های شاخص بخش هزار جریب نکا در دهه مبارک فجر امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری زنگ انقلاب مدرسه شبانه‌روزی استخرپشت، افتتاح کتابخانه ملاخیل، افتتاح پروژه‌های مختلف بخش کشاورزی، افتتاح دهیاری شیرکلا و چناربن، برگزاری مسابقات والیبال، اعزام اکیپ پزشکی به کفکور و محسن‌آباد، افتتاح عکس مقاومتی در ملاخیل، برگزاری شورای اداری در استخرپشت و اجرای پروژه روستایی، توزیع سبد کالا، نشست‌های روشنگری، برگزاری محفل انس با قرآن در فاطمیه استخر، دیدار دهیاران و شوراها با امام جمعه، برگزاری جشن غذای محلی در پوروا، افتتاح آرامگاه کفکور و … از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۰ عنوان برنامه توسط کمیته روستایی ستاد دهه فجر شهرستان نکا در بخش هزار جریب این شهرستان برگزار می‌شود که تمامی آنها به صورت خودجوش و مردمی اجرا می‌شود.

بخشدار هزار جریب نکا بیان داشت: توجه به محرومان و افراد بی‌بضاعت در برنامه‌های دهه فجر امسال در دستور کار جدی قرار دارد و در همین راستا اعزام کاروان سلامت به روستاها، ویزیت رایگان توسط پزشکان و توزیع ۳۶ سبد کالا در بین مردم هزار جریب از جمله این موارد است.

محمدیان گفت: دهه فجر امسال بر محور پیشرفت، عدالت، توانمندسازی خانواده‌های محروم در سایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است و در این رابطه با تمام توان و جدیت وارد شده‌ایم تا برنامه‌ها به نحو احسن و مطلوب برگزار شود و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنیم.

 

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جناب اقای بخشدار همه جور افتتاح داشتیم افتتاح ارامگاه اولین بار شنیدیم

  2. آقای محمدیان از طرح های زیر بنایی روستاها حرف بزنید. آسفالت روستای لائی رودبار چی شد؟

  3. اهالي روستا ابچين در گفت:

    جناب آقای محمدیان باسلام
    احتراما”نسبت به پل روستای ابچین بصورت ناتمام وغیر قابل استفاده میباشد آیاتا به حال فکر جنابعالی برای مابقی کار افتاده است
    باتشکر

  4. یعنی برنامه شاخص تر از افتتاح آرامگاه نبوده که به بیان این برنامه و اجرای آن خواهند پرداخت.
    افتتاح آرامگاه!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. وقتی به جوونا بها نمیدن و پیرها میشن مسوول اونوقت افتتاح آرامگاه هم میشه از برنامه های دهه فجر!!!!
    دوستان منتظر افتتاح قبرستون های جدیدتر نیز باشید.

  6. بلههههههههههه پس اشکال این خبر شده افتتاح آرامگاه؟
    خداروشکر بازم یه سوژه گیرتون اومد.خدارو هزار مرتبه شکر.

  7. اقای بخشدار افتتاح این بیست طرح در هزار جریب اصلا ارزش گفتن داشت تازه تورا چه مربوط همه خود جوش و مردمی بوده نقش بخشداری چی بوده که افتخار میکنی همین کارها وتفکرات مانع رشد مازندارن به خصوص هزارجریب نکا بوده است افسوس!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *