از مقام شامخ ۱۴ تن از شهدای تازه آبادکلانکا تجلیل شد/عکس

 به گزارش نیوز نکا ، در اولین شب از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مردم انقلابی روستای تازه آبادکلا از بخش مرکزی و دهستان قره طغان نکا در اولین برنامه فرهنگی ایام الله دهه فجر با گرامیداشت یاد و نام ۱۴ از شهدای سرافراز این روستا گرامی داشتند.

 دراین برنامه معنوی که با استقبال پر شور مردم روستاو نیز امت شهید پرور منطقه برگزار شده بود   ایه الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر به تبین پیروزی  انقلاب اسلامی پرداخت و از آن بعنوان فضل الهی و نیز هدیه پروردگاه ملت ایران یادکرد.

آیه الله معلمی نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری در یادواره ۱۴ تن از شهدای روستای تازه‌آبادکلانکا اظهار داشت :عمل به وصایای امام و شهدا، جامعه را از آسیب‌های مختلف حفظ و انقلاب را بیمه می‌کند که باید این مهم در دستور کار همه مردم و مسئولان قرار گیرد.
امام جمعه قائم شهر گفت : انقلاب اسلامی ما در سایه رهبری امام راحل و ازخودگذشتگی‌های فراوان ایشان و تحمل تبعیدهای فراوان حاصل شد که باید مورد توجه همگان باشد و در جهت تبیین این ارزش‌ها تلاش کنیم.
وی افزود: توجه امام راحل به خداوند و یاد خدا در تمام مراحل این انقلاب از مسائل مهمی است که در طول حیات با برکت این عالم بزرگوار رعایت شد و اکنون نیز باید در دستور کار همگان باشد و همواره خدا را ناظر و شاهد بر اعمال و رفتار خود بدانیم.
امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه همه ما باید تابع رهبری و دلداده انقلاب باشیم خاطرنشان کرد: پایبندی به انقلاب، حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف این نظام و در مناسبت‌های مختلف از جمله وظایف مهم ماست.
معلمی بیان کرد: همان‌طور که پیروزی انقلاب آسان نبوده است، ادامه مسیر انقلاب نیز بی‌زحمت نیست و دارای مشکلات و سختی‌های فراوان است که باید همچون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هوشیارانه در مسیرهای مختلف این انقلاب گام نهیم.
وی با بیان اینکه رزمندگان ما با درک درست از رهبری و ولایت، پای در جبهه‌های حق علیه باطل گذاشتند یادآور شد: شهدا و رزمندگان با گذشتن از خویش و با اطاعت از ولی‌امر زمانه از کلاس درس، دانشگاه و بازار خود گذشتند و در مقابل دشمن سینه سپر کردند تا ما در استقلال زندگی کنیم و در چنین شرایطی باید ادامه‌دهنده راستین راه شهدا باشیم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دولت‌مردان گفت: مطالعه وصایای امام راحل در هر شرایطی چراغ راه ما در زندگی فردی و اجتماعی است که امیدواریم مسئولان و وزرا هفته‌ای یک‌بار وصیت‌نامه امام راحل را بخوانند.
معلمی ادامه داد: برخی از سیاسیون دلخوش کرده‌اند که با استکبار کنار بیایند که راه را گم کرده‌اند و باید بدانند اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبری است برای این است که خودکفا باشیم و به دامن استکبار نرویم
وی با تاکید بر اینکه سیاسیون از دودستگی دور باشند افزود: همه ما مردم و مسئولان باید با وحدت در پی اجرای فرامین رهبری بوده و در جهت منویات رهبری حرکت کنیم تا سعادتمند شویم
امام جمعه قائم‌شهر گفت: وحدت، ولایت‌مداری و عمل به وصایای امام راحل و شهدا، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند که باید در دستور کار ما قرار گرفته و در این رابطه فعال‌تر از گذشته عمل کنیم و ادامه‌دهنده راه پاک شهدا و امام شهدا باشیم..

IMG_2369 IMG_2366 IMG_2365 IMG_2363 IMG_2364 IMG_2359 IMG_2358 IMG_2357 IMG_2356 IMG_2351 IMG_2352 IMG_2355 IMG_2350 IMG_2349 IMG_2348 IMG_2347 IMG_2346 IMG_2345 IMG_2343 IMG_2342 IMG_2341 IMG_2340 IMG_2339 IMG_2338

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. میرزاعلی درخشانی - نکا در گفت:

    ضمن تشکر خسته نباشی ازعزیزان برگزارکننده یادواره:
    خواهشمنداست نسبت به طراحی جایگاه مراسم دقت بیشتری نمایندوعکس حضرت امام(ره)ومقام معظم رهبری
    راجابجا”وروبروی هم باشد.

  2. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    شهداشمع محفل بشریتند!حضرت امام خمینی ره!
    یادش بخیرهمه شدا!سال.۶۵!قبل ازعملیات کربلای۴ و۵راکهافتخارحضورش نصیب حقیرشده بود!شهیدوالا
    مقام نادعلیدینداروشهیدمحمدتقی معافی زازقندار
    خیل وسایرشهداکهتوجمع مابودن!بخداقسم!چندروزقبل ازشهادتشون شهادت این بزرگواران براهمهمحرزشده بودتاحتی این موضوع رووقتی باین عزیزانمیگفتیم بالحنی بسیارمعصومانه وتبسمی عارفانه فقطباین جمله بسنده میکردن!اگرخداوندچنین توفیقیرابرامون مقدربداندخودبالا ترین هدیه ایست ومانیزازبابت آن خداروشاکریم!دیری نگذشت به فیض شهادت نائل
    گشتن!وبنده پیکر پاکشوتشیع وبعدمراسمش سراسیمه به جبهه عزیمت نمودهوبمحض رسیدن سراغ همسنگرانشوگرفتم
    خداشاهده همه لشکرروح الله که متعلق کمیته انقلاب
    اسلامی بوددرفراغش ماتم گرفته بودن!وبرادربادروج
    ازفرماندهان همرزم شهیددیندارعزیزبوده!وقتی صحبت
    این شهیدبزرگواربمیان آمده بودمانندابربهاری گریه
    میکردومیگفت چگونه جای خالی این شهیدعزیزروپر کنیم!!یادش گرامی وراهش پررهروباد

  3. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    ضمن عرض پوزش ازمحضرخوانندگان!دزسطردوم کلمه۴
    عبارت شهداتصحیح میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *