علی‌دوست: همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب در نکا برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان فرمانداری نکا از برگزاری همایش بزرگ نقش زنان در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب در نکا خبر داد.

مرجان علی‌دوست  با اشاره به ایام‌الله دهه‌ فجر گفت: ما مسئول انتقال پیام انقلاب و دستاوردهای آن به نسل جدید هستیم و لذا باید با تمام توان برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها وارد شویم.۱۱

وی با اشاره به لزوم پاسداشت زنان فعال در عرصه اجتماع اظهار کرد: برگزاری همایش بزرگ نقش زنان در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب در نکا با هدف بیان نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و در طول انقلاب برگزار می‌شود تا جامعه بیش از گذشته با توانمندی‌های بانوان آشنا شود.

علی‌دوست با بیان اینکه نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل است، یادآور شد: اهمیت نقش زنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در طول انقلاب زمانی روشن‌تر می‌شود که بانوان در دفاع مقدس و همراهی با فرزندان و همسران برای شرکت در مبارزه علیه باطل بیان و تبیین شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری نکا با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ عنوان برنامه توسط کمیته بانوان شهرستان نکا ادامه داد: این برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و اجتماعی با حضور بانوان ادارات و بانوان بسیجی شهرستان برگزار می‌شود.

علی‌دوست برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف انرژی، برگزاری همایش بزرگ نقش زنان در انقلاب، برگزاری کارگاه آموزشی کنترل بیماری‌های غیرواگیر و کارگاه آموزشی آشنایی با فضای مجازی را از جمله همایش‌های قابل اجرای کمیته امور بانوان نکا در ایام‌الله مبارک دهه‌ فجر عنوان کرد.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی با همکاری آموزش‌وپرورش، بازدید بانوان از گلخانه، بازدید اعضای کمیته بانوان دهه‌فجر نکا از نیروگاه شهید سلیمی و … از دیگر برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی این ایام است.۳۲۳۲

مسئول امور بانوان فرمانداری نکا با اشاره به برگزاری کوهپیمایی بانوان و مسابقه طناب‌کشی افزود: کوهپیمایی و پیاده‌روی نقش بسیار موثری در ارتقا سلامت افراد جامعه به‌ ویژه بانوان دارد که این کوهنوردی هم با هدف ایجاد روحیه نشاط و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت پرشور بانوان در برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌شود که حضور همه بانوان شاغل در ادارات در این کوهپیمایی الزامی است.

وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، گلباران مزار شهدا، برگزاری محافل قرآنی در مساجد، اعزام مبلغه به مساجد را از دیگر برنامه‌های کمیته امور بانوان شهرستان نکا اعلام کرد.

علی‌دوست در پایان گفت: زنان در شکل‌گیری و استمرار انقلاب نقش مهم و برجسته‌ای داشته‌اند که این نقش‌آفرینی‌ها باید به درستی به جامعه و نسل جوان شناسانده شود.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *