غرص نهال درهفته منابع طبيعي و بزرگداشت شهدا در نیروگاه نکا

خلاصه خبر : به مناسبت هفته منابع طبيعي و در آستانه روز بزرگداشت شهدا:                                           🏭 مراسم روز درختکاري در نيروگاه نكا برگزارشد

 در آستانه روز بزرگداشت شهدا آئين گراميداشت هفته منابع طبيعي و روز درختكاري در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد. 

در اين مراسم که با حضور جمعي از مديران، همکاران و ايثارگران شركت برگزارگرديد، سرپرست شركت مديريت توليد برق نكا ضمن گراميداشت روز درختکاري و روز بزرگداشت شهدا و تقدير از زحمات كاركنان فضاي سبز نيروگاه، اظهار داشت: در دين مبين اسلام و در بيانات نوراني و سيره عملي حضرات معصومين(ع)، به اهميت و قداست درختكاري بسيار توصيه و تأكيد شده و ما نيز به تبعيت از پيشوايان ديني خود اين سنت حسنه را ارج مي نهيم.

❇️حسينعلي تازيکي تلاش در جهت توسعه فضاي سبز و درختكاري را امري مقدس و از برنامه هاي جدي نيروگاه عنوان كرد و گفت: درختكاري و توجه به گسترش فضاي سبز در كنار توليدبرق مستمر و پايدار علاوه بر ايجاد لطافت و زيبايي محيط كار، موجب ايجاد شور و نشاط در كاركنان، كاهش آسيبها و تبعات ناشي از صنعت و ارتقاء سلامت محيط زيست ميشود.

  💠 در ادامه همکاران جهت غرس نهال با ذکر صلوات ياد و نام شهداي نيروگاه را گرامي داشتند و به نيت ۳۳ شهيد والامقام نيروگاه، شهيد گمنام مدفون در نيروگاه و سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني ۳۵ اصله نهال در ضلع جنوبي مهمانسراي نيروگاه غرس گرديد.

🌳 اين خبر مي افزايد: كاشت۱۷۰ اصله نهال صنوبر،۳۰۰ اصله نهال نارنج، ۶۰ اصله نهال کاج خمرهاي، تکثير۳۰ عدد گلهاي زينتي از نوع سيکاس، کاشت گلهاي زينتي آگاو و شمعداني در کنار جاده اصلي، گسترش فضاي سبز نيروگاه به ميزان حدود ۱۰۰۰ متر مربع و خزانه گلهاي فصلي بالغ بر۱۵۰ مترمربع و … از اهم اقدامات نيروگاه در راستاي گسترش فضاي سبز در سال ۱۴۰۰ بوده است. 

🔰 خاطرنشان مي سازد در حال حاضر بيش از ۳۰ درصد و حدود ۴۱ هكتار از مساحت نيروگاه به فضاي سبز اختصاص يافته كه نقش موثري در ايجاد هواي پاك و كاهش آلايندگي دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *