قرنطینه و افزایش قیمت ها!/مطهري_فرد

خلاصه خبر : برخی با ورشکستگی زندگی خود را ادامه می دهند و بسیاری دیگر، ذخیره سالها تلاش خود را برای گذران زندگی به عرصه آورده اند.

نان در قطرات اندک باقی مانده خون مردم نزنید

در حالي تعطیلی ها و قرنطینه در بسیاری از شهر ها اجرا شده است كه در ۹ ماه گذشته، بزرگترین ضربه اقتصادی به کسبه و خانواده آنها وارد شده و هنوز معلوم نیست تا به کی باید تحمل کنند.

برخی با ورشکستگی زندگی خود را ادامه می دهند و بسیاری دیگر، ذخیره سالها تلاش خود را برای گذران زندگی به عرصه آورده اند.

اما آنچه آزار دهنده تر اعلام موجودیت کرده، افزایش قیمت های اقلام ضروری زندگی، کمبود ارزاق و سو استفاده های سرمایه دارانیست که نان خود را در قطرات باقی مانده از خون مردم مظلومی می زنند که تا پای جان به دولت و مجلس اعتماد دارند!

قرنطینه و تعطیلات اگر قابل تحمل باشد، افزایش چندباره قیمت ها قابل تحمل نیست. به گفته برخی نمایندگان مجلس هم که انگار دولت معیشت مردم را به گروگان گرفته است. زانوی خود را بر گردن مردمی نهاده که جانی در بدن ندارند.

ایکاش دولت محترم قبل از تعطیلی صنوف، از زورگیران معیشت مردم و سودجویان عرصه بی مسئولیتی می خواست برای ۲ هفته هم که شده بی وجدانی خود را تعطیل می کردند تا کمی راه برای نفس کشیدن مردم باشد.

و اينك در پايان عرض مي كنم:
#مجلس#دولت #ناظران به هوش باشيد و به گوش؛ نكند كرونا رمز عملياتيست كه اكنون شما را به بازي گرفته و خاكريزهاي كشور و نظام را يكي پس از ديگري فتح مي كند؟!!

#محمدصادقمطهري_فرد

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام حضرت استاد
    دستمريزاد
    احسنت

  2. هاجر اقدامی در گفت:

    درود به شرف شما. کاش مسئولین بی کفایت میدیدن چطور مردم دارن دست و پا میزنند و خودشون شدند چاره ی بی چاره ها

  3. سلام آقاجان
    بسیار عالی ته بلارم
    ته خله دل و جیگر دانی آقاجان
    نا معلومه ته پشت گرمه ای ول

  4. سیده معصومه هاشمیان در گفت:

    سلام علیکم خدمت جناب آقای مطهری استاد بزرگ
    احسنت به شما حرف دل مردم را زدین بییاری از مردم تخت فشار اقتصادی زیادی هستند امیدوارم صحبتهای شما برسد به گوش مسئولین بی مسئولیت ما و به داد دل ما برسند
    خداوند به شما توفیق بدهد

  5. پوست دولت کلفت تر از این حرف هاست،ازرهبری حساب نمیبرند چه برسد بمردم،ماوام وسبدکالا وصدتومان صدقه دولت رانخواستیم بابا جلوی قیمتها گرفته شود،مشکل ما نه دلاره نه تحریم،خودمان ازداخل دشمن داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *