پیام تبریک دکتر شفیعی خورشیدی به نماینده ولی فقیه دراستان مازندران

دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی درپیامی خطاب به آیت الله محمدی لائینی انتصاب ایشان را ازسوی مقام معظم رهبری بعنوان نماینده ولی فقیه دراستان مازندران تبریک گفت .

smart


متن پیام به شرح ذیل است …..
جناب مستطاب حضرت ایت الله محمدی لائینی ( دام ظله العالی )

با تقدیم سلام و تحیات؛
حسن اعتماد رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی “حضرت امام خامنه ای دام ظله الوارف” در انتصاب جنابعالی به سمت نماینده ولی فقیه در استان ولایت مدار مازندران و امام جمعه ساری را صمیمانه تبریک عرض میکنم.
از خداوند باریتعالی مسئلت مینمایم که بیش از پیش به جنابعالی که خلف صالح مرحوم آیت الله حاج شیخ حسین محمدی لائینی نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری هستید، در ارتقای ایمان و معنویت، کمک به حل مسائل و مشکلات اساسی استان و تحکیم و انسجام و وحدت و برادری و تقویت محرومین و مستضعفین موفق باشید.
اینجانب در عمل به وظیفه شرعی و در جهت هم افزایی در کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف استان مازندران با تمام توان و بکارگیری سالها تجارب مدیریتی در جهت تحقق مأموریت الهی و مقدس و سنگین آن جناب مستطاب اعلام آمادگی مینمایم.
در همین راستا موضوع مهم و راهبردی “مازندران سالم و رشد یافته” که ترسیم دورنمای حضرتعالی برای استان مورد توجه و تبیین قرار گرفت، بر خود لازم دانسته با بررسی و تحلیل جوانب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، زیست محیطی، فرهنگی و سایر عرصه ها، نقطه نظراتی جامع و مطالعه شده درخصوص مسائل اساسی، چالشهای فرارو، چشم انداز بلند مدت، جهت گیریهای اصلی توسعه و مأموریتهای درونی و بیرونی استان، به محضر شریف جنابعالی تقدیم نمایم.
امید است در سایه توجهات حضرت باریتعالی و تحت زعامت مقام عظمای ولایت و همراهی و همدلی آحاد مسئولین و مردم در این مسئولیت سنگین و در سنگر دشمن شکن نماز جمعه موید و موفق باشید
(۹۸/۸/۲۳). علی اصغر شفیعی خورشیدی استاد دانشکده حقوق

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *