امام جمعه نکا :برنامه های مبارزه با فساد ازسوی” قوه قضائیه “مایه دلگرمی مردم شد / تصویر

نماز عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته شهرستان نکا به امامت آیت الله محمد باقر محمدی لائینی اقامه شد .
به گزارش نیکا خبر ، امام جمعه نکا در بخشی از خطبه ها ضمن دعوت آحاد مردم به تقوا خاطر نشان کرد : اگر میخواهیم باتقوا باشیم باید از خدا بترسیم. دغدغه آخرت داشته باشیم، از روز قیامت بترسیم، از آخرت بترسیم. اگر می خواهیم از آخرت بترسیم باید محبت دنیا را از دلمان بیرون کنیم. دنیا داشتن بد نیست، محبت به دنیا و شیفته دنیا بودن بد است.
آیت الله محمدی لائینی ضمن گرامیداشت شهادت شهید سید اسدالله لاجوردی به دست منافقین، شهادت سید علی اندرزگو، بزرگداشت ابن سینا در اول شهریور و گرامیداشت روز روز پزشک، بزرگداشت محمد بن زکریای رازی در پنجم شهریور روز داروسازی و آغاز هفته دولت از شنبه و روز کارمند با نقل از سخنی از امام راحل یادآور شد :حضرت امام(ره) به دولتمردان فرمودند: آن چیزی که برای شما مهم است خدمت کردن به همه طبقات خصوصا مستضعفان، خصوصا محرومینی که در طول تاریخ محروم بودند، این بیچاره ها، باید خدمت کنید و خدمتتان را بگویید به آنها و وقتی گفته میشود، عمل دنبالش باشد.
محمدی لائینی ، در ادامه از تلاش های دولتمردان قدر دانی کرد و گفت : ما از خدمات و زحمات دولت، هیات دولت، ریاست محترم جمهور، کارمندان، زحمات، خدمات و تلاشهایشان تشکر و تقدیر داریم. انشاءالله در این هفته شاهد گزارشهای خوبی در جهت خدمت رسانی به ملت محروم داشته باشیم،
امام جمعه نکا در ادامه از اقدامات اخیر قوه قضائیه قدردانی کرد و گفت : برنامه های مبارزه با فساد که قوه قضائیه الحمدلله در این دور جدید با ریاست جناب آیت الله رئیسی در پیش گرفته مایه دلگرمی همه ما شده، مردم امیدوارتر شدند الحمدلله، مردم از کمبود ناراحت نیستند، از تبعیض، فساد، رانت خواری، سوء استفاده، از این چیزها ناراضی و ناراحت هستند. ما این حرکت و تلاش را واقعا تقدیر می کنیم. واقعا نیاز به حمایت دارد. به نظر من باید شهرها، آدمها، جریانها، گروهها، احزاب، تشکلها، طومارهایی در حمایت از قوه قضائیه در مبارزه با فساد بنویسند و اعلان حمایت کنند چون مبارزه با فساد واقعا سخت و دشوار است، تا حمایتهای مردمی نباشد نمی تواند موفق باشد یا دوام داشته باشد.
او در بخش پایانی خطبه های نمازپر صلابت جمعه در جمع نماز گزاران این شهرستان در مصلای امام خمینی تصریح داد :الحمدلله ایران سیاستهایش را، راهبرد مقاومتش را مطنقه ای کرده. منطقه مقاومت الان با حمایت ایران، هماهنگ و معامله قرن به انزوا رفته. قدرت در منطقه، قدرت جمهوری اسلامی است و راهبرد مقاومت حرف اول را می زند.
وی گفت : کشتی ای که دزدان دریایی انگلیسی توقیف کرده بودند و آخرش مجبور شده بودند که آن را آزاد کنند چون آن ضربه را با ضربه ای ما جواب دادیم، مجبور شدند که کشتی را آزا کنند، علی رغم اینکه آمریکا حمایت کرد، علی رغم اینکه آمریکا باز دوباره دستور داد که در جبا الطارق دوباره توقیف شود، در آمریکا دستور توقیفش را دادند اما در عین حال توجهی نشده و این کشتی آزاد شده. این نشانه قدرت نظام جمهوری اسلامی است یک روز همینم انگلیس در خرمشهر نیرو پیاده کرد، به دولت ایارن گفت تا هرات را نکنید خرمشهر را آزاد نمی کنم. هرات و بخشی از افغانستان را از ما گرفتند. اگر نبود قدرت ایران اینها به این زودیها این کشتی را آزاد نمی کردند بلکه سرآغازس برای گروگان گیری کشتیهای دیگری بود تا چه امتیازهایی از ما بگیرند. این قدرت نظام جمهوری اسلامی و قدرت مقاومت هست که اینها در مقابل این قدرت واماندند که چه باید بکنند. خدا را شکر می کنیم بر این قدرت و اقتدار و به درگاه خداوند چنین دعا می کنیم:خدایاروز به روز بر قدرت نظام جمهوری اسلامی بیفزا.
.

smart

smart

smart

smart

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *