کارکنان دولت در شهرستان نکا با سپاه میثاق مجدد بسته اند / تصویر

در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی نماینده مردم شرق مازندران درمجلس شورای اسلامی بهمراه فرماندار معاونین و روسای دستگاههای دولتی ضمن حضور در پایگاه عاشقان شهادت ” ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا” و دیدار صمیمی با پاسداران سر افراز میثاق مجدد بسته اند.
به گزارش نیکا خبر ، دکتر علی محمد شاعری در این دیدار بیان اینکه سپاه پاسداران افتخاری بزرگ برای این کشور و ملت است، گفت: طبیعی است که کم عقل و نابخردی مثل ترامپ این نهاد مقدسی که پیشتاز مبارزه با تروریسم بوده است را نمی‌تواند یک سازمان تروریستی معرفی کند و انتظاری جز این از جریانی که امروز حاکمیت آمریکا را بر عهده دارد و خصوصا ترامپ و اطرافیانش، نداریم.
وی تصریح اذعان کرد: آن‌ها بدانند با این حرکت نابخردانه ای که داشتند قطعا اعتبار، ارزش و اقتدار سپاه بیش از پیش خواهد شد و همین امر موجب می شود که وحدت ملی ما در برابر جریاناتی که به دنبال تضعیف اقتدار سپاه بوده و هستند بیشتر شود.
کارکنان دولت در این دیدار ضمن اعلام همبستگی با این نهاد مقدس اقدام نگین دولت آمریکا را محکوم و بار دیگر با آرمانهای امام و انقلاب و نهاد مقدس سپاه میثاق بسته اند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. دشمنان ما احمقندوترامپ احمق تر .به فرموده امر مسلمین سپاه پاسدار انقلاب است.سپاه چشم وچراغ این ملت است .سپاه زنده وبیدار است چون ایران زنده واستوار است.برای اینکه ایران همه سپاهی است .همه ما سپاهی هستیم.سپاه تشکر تشکر تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *