دیدار صمیمی پرسنل سپاه نکا با آیت الله محمدی لائینی/تصویر

خلاصه خبر : شما مجلسیان اگر هنر دارید و می خواهید حمایت کنید از سپاه، شهامت به خرج دهید و یک بیانیه دهید و بگویید ما از FATF منصرف شدیم... در جنگ اقتصادی هستیم. باور دارید که جنگ است؟ در جنگ اقتصادی هستیم اما بر اساس همین کنوانسیون ها تمام اطلاعات اقتصادی ما در اختیار دشمن قرار می گیرد. الان دولتمردان ما خودشان با دست خودشان اطلاعات اقتصادی را تحویل دشمن می دهند...

به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار جمعی از پاسداران شهرستان نکا صبح امروز با آیت الله محمدی لائینی امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند .
در این دیدار صمیمی پاسداران سپاه نکا با آیت الله محمدی لائینی ،امام شهرستان نکادر بیاناتی فرمودند:
میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار را گرامی میداریم و حضور همه شما عزیزان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
مسئولیت سپاه شهرستان نکا را به فرماندهی محترم جناب سرهنگ شعبانی تبریک عرض می کنیم…
از زحمات و تلاشهایی که شما در مناطق سیل زده در هزارجریب و دشت انجام دادید واقعا بسیار ممنون هستیم.
در این سالها و ایام، دشمن قابلیتهای سپاه را به خوبی درک کرد. در همین سیل و پیش از این در زلزله و حوادث دیگر، ورود قوای مسلح به خصوص سپاه و بسیج چقدر نقش کارآمد و مفید و موثری دارد. پلهایی که سپاه زده، امدادهایی که سپاه دارد و ماشین آلاتی که سپاه آورده.
در حوزه فناوری و صنعت. وقتی آمریکا تحریمهای خود را تشدید کرده و از برجام بیرون رفته، شرکت توتال فرانسه هم با اشاره آمریکا بیرون رفته و پروژه عظیم پالایشگاه ستاره خلیج فارس روی زمین ماند… اما سپاه به نحو احسن یک پروژه بسیار پیشرفته فنی و علمی و با بهره برداری از تکنولوژی بسیار مدرن را به زیبایی تمام کرد.
در حوزه مقاومت، بساط داعش، که سگهای هار دست آموز استکبار جهانی، تربیت شده بودند برای هدف اصلی که ایران بود، را جمع کردند.
با این کیفیت که سپاه مایه خشم و غضب دشمنان شده، آیا احتمال نمی دهید و یقین ندارید که آمریکا سپاه را به عنوان تروریست در لیست تحریمها قرار دهد؟ تازگی ندارد، از قبل هم همین بود.
در صحبتهای رئیس مجلس و از این بچه بازیهای جمعی از نمایندگان بود که الان بلند شوند در مقابل تحریمها، سپاه را تایید کنند! شما که خودتان ریسمان و طناب را به گردن سپاه داشتید می انداختید. شما خودتان کنوانسیونهای زیرمجموعه FATF را تصویب کردید، شورای نگهبان که ایراد گرفت بدون اینکه در مجلس بحث کنید فرستادید مجمع تصویب کنید، الان هم پشت سرش هستید شما با دولتیان، که تصویب شود. آنها چه کسی را تروریست می دانند؟ کدام نهاد را تروریست می دانند؟
شما از آن طرف می آیید آنطور طناب دار را به گردن سپاه می اندازید که خفه اش کنید، دستهایش را دستبند بزنید، محدود و محصور کنید، تحریم را خودتان اعمال کنید، حالا می آیید دفاع می کنید که اگر آمریکا چنین کند ما چنان می کنیم؟ مگر می خواهید چکار کنید شما؟
شما مجلسیان اگر هنر دارید و می خواهید حمایت کنید از سپاه، شهامت به خرج دهید و یک بیانیه دهید و بگویید ما از FATF منصرف شدیم…
در جنگ اقتصادی هستیم. باور دارید که جنگ است؟ در جنگ اقتصادی هستیم اما بر اساس همین کنوانسیون ها تمام اطلاعات اقتصادی ما در اختیار دشمن قرار می گیرد. الان دولتمردان ما خودشان با دست خودشان اطلاعات اقتصادی را تحویل دشمن می دهند…
سال ۹۸ خدا با بارش باران نشان داده که می خواهد سال پر رحمتی باشد، ما آمادگی و مدیریت درست نداریم برای خوب استفاده کردن. ما ظرفیتها و زیرساختها و زمینه های لازم برای استفاده کردن خوب را نداریم. ما بسترهای رودخانه ها را اشغال کردیم، ما لایروبی نکردیم، ما دهها کم و کسری داریم که نتوانستیم استفاده کنیم…
واقعا همدردی می کنیم با همه خانواده ها و شهرها و استانهای آسیب دیده و دست مریزاد و تشکر و خداقوت باد نسبت به کسانی که زحمت کشیدند و خدمت کردند، بسیجیان، سپاهیان، قوای مسلح، دولتمردان ما زحمت کشیدند و خدمت کردند، بسیار ممنون هستیم. طلاب ما، چقدر طلاب از حوزه های علمیه بلند شدند در این مناطق واقعا زحمت می کشند. از همه صمیمانه تشکر داریم.
ابعاد گرفتاریها بسیار زیاد است و همه مردم عزیز را به کمک دعوت می کنم، کمک مالی داشته باشیم، کمک فیزیکی و حضور میدانی برای پاکسازی آن مناطق از گل و لای لازم است. همه باید بسیج شویم. خدا انشاءالله عنایت کند و دامنه آسیبها را کاهش دهد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *