برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه همسران زندانیان

خلاصه خبر : وی با بیان اینکه این دوره آموزشی برای پجمین سال متوالی درشهرستان نکا برگزار می‌شود، افزود:کارگاه‌های آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی در دیگرشهرستان‌ها استان نیز برگزار می‌شود.

رئیس کانون اصلاح تربیت استان تربیت استان مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه همسران و فرزندان زندانیان در استان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر ، سید جلیل حسینی در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی ویژه همسران و فرزندان زندانیان استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی برای سومین سال متولی در اداره کل زندان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: کارگاه‌های آموزشی ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی در شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.

رئیس کانون اصلاح تربیت استان با اشاره به اینکه این دوره با همت انجمن حمایت ازخانواده زندانیان برگزار شده است ادامه داد: به منظور رفاه حال خانواده زندانیان خدمات مددکاری، قضایی، مشاوره و روانشناسی، بهداشتی و درمانی در طول برگزاری کارگاه آموزشی به صورت رایگان به خانواده زندانیان ارایه می‌شود.

وی گفت: آموزش یکی از ضروری‌ترین نیازهای همه اقشار جامعه است و این ضرورت در بین خانواده های تحت پوشش انجمن که از اقشار آسیب‌پذیر هستند از اولویت بالاتری برخوردار است.

حسینی به انواع خدمات انجمن حمایت زندانیان استان اشاره کرد و گفت: خدمات مختلف حمایتی، معیشتی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و تربیتی برای خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور فرماندار شهرستان نکا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مدیر عامل انجمن حمایت خانواده زندانیان شرق استان برگزار و توسط اساتید مجرب تدریس مباحث مربوطه به خانواده مددجویان آموزش داده شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *