غلامی :تکلیف ملت شهید داده حراست از ولایت فقیه مهم ترین میراث شهدا است/ تصویر

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلادر مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم نکا گفت: تکلیف ملت شهید داده حراست از ولایت فقیه مهم ترین میراث شهدا است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام یدالله غلامی در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم شهید عبدالرحیم فیروز آبادی در مسجد سعادت نکا گفت: مهم‌ترین میراث شهدا، دفاع از ولایت فقیه و ولایت‌مداری است که باید در این رابطه با همه توان گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای مطالبات رهبری حرکت کنیم.
وی به تبیین جایگاه ایثار و شهادت پرداخت و گفت: شهدا درسایه مکتب اولیاء پرورش یافته اند و با پیروی از فرمان ولایت فقیه در دفاع از مرز و بوم از جان خود گذاشتند و امروز مردم ما تکلیف مهمی دارند انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت مجاهدان در طول تاریخ است و امانت در دست شما مردم و حفظ جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از نماز واجب‌تر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: نقطه قوت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به این مسأله کاملاً پی برده اند.
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که مهم‌ترین میراث شهدا، دفاع از ولایت فقیه و ولایت‌مداری است که باید در این رابطه با همه توان گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای مطالبات رهبری حرکت کنیم،
غلامی با تجلیل از حماسه و رشادت مدافعان حرم تصریح داد : غیرت جوان شیعه ایرانی قبول نمی کرد که حرمین شریفه‌ام‌المصائب حضرت زینب و سه ساله اباعبدالله‌الحسین حضرت رقیه سلام‌الله علیهما مورد تهدید باشد و ما اینجا آسوده خاطر باشیم امثال فیروزی آبادی های به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و رفتند تا دست اجانب از سرمین های اسلامی کوتا گردد.


او گفت :حقیقتاً هـم شهدا هـم خانواده‌هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان شهدا ، حـق بزرگی بر گـردن همـه ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند:یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدنداینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور ف شهدا در دفاع از حرم درواقع در دفاع از هویت اسلام جانشان را داند و باید همواره از آنان و خانواده هایشان تکریم بعمل آید و انها چشم چراغ این ملت هستند .
و در پایان گفت : امروز جامعه ما نیازمند بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن است، بصیرتی که حتی به دشمن اجازه حمله ندهد، بصیرتی که باعث حذف دشمن می شود، بصیرتی که آنها را ناامید می کندوبصیرتی که سنت الهی را تثبیت می کند.
شایان ذکر است : عبدالرحیم فیروزآبادی در آذر ماه سال۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید .
وی نخستین شهید از شش شهید مدافع حرم شهرستان نکاست .شهید فیروزآبادی متولد ۱۳۶۴ است و در زمان شهادت ۳۰ ساله ، متاهل و دارای ۲ فرزند دختر یک و چهار ساله بود.پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای روستای آبلوی نکا در کنار مزار شهدا مدفون شده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *