افتتاح ۵۰ یادمان شهدای تک مزار در مازندران+تصویر

فرماندهی سپاه کربلای مازندران از افتتاح ۵۰ یادمان شهدای تک مزار در مازندران خبر داد.
به گزارش نیکاخبر، سردار بابایی صبح امروز در آئین افتتاح یادمان شهدای تک مزار نکا از افتتاح همزمان ۵۰ یادمان شهدای تک مزاری در استان خبر داد .
سردار بابایی با اشاره به اینکه در استان مازندران بیش از ۱۴۰ تک شهید و دو شهید هنوز قبورشان در طرح ساخت یادمانها قرار نگرفته است تصریح داد : اجرای این طرح با همکاری بنیاد شهید انقلاب اسلامی و گروهای جهادی بسیج سازندگی در مازندران آغاز شده اس تو در این هفته ۵۰ یادمان طراحی و احداث و افتتاح آن انجام شد ، و مابقی یادمانها تا دهه فجر احداث و افتتاح خواهد شد .

وی گفت: ضرورت داشت با توجه به ارج نهادن به مقام عالی شهدا اجرای این طرح بگونه انجام گیرد که شانیت شهدای والا مقام و خشنودی خانواده های آنها را در پی داشته باشد چون این اماکن مقدس و زیارتگاه عاشقان ،دارالشفا خواهد شد .
شایان ذکر است صبح امروز با حضور فرماندهی سپاه کربلا و نماینده ستاد اجرای فرمان حضرت امام ،فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه نکا، فرماندار،بخشداران و تنی چند از مسئولان شهرستان و خانواده های معظم شهدا یادمان یازده تن از شهدای گلگون کفن با همکاری بنیاد شهید و به دست گروه های جهادی بسیج شهرستان نکا در روستاهای جاله پل و آبلو احداث و افتتاح شده است.

سیده رقیه حسینی

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *