پرسنل جهاد کشاورزی نکا ازخانواده شهدا تکریم نمودند/ عکس

جمعی ازپرسنل جهاد کشاورزی شهرستان نکا با حضور در بیت شهدا از خانواده محترم شهدای نکا تجلیل نمودند .
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام طبرسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی شهرستانهای شرق مازندران گفت: همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی از خانواده معظم شهدا در شهرستان نکا سرکشی به عمل آمد.
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی شهرستانهای بهشهر نکا و گلوگاه به همراه جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان با خانواده های معظم شهیدان سالخورده ، مشتاقی ، معافی و نودهی دیدار و گفتگو کردند .
در این سرکشی خانواده های معظم شهدا خاطراتی را از زندگی و شهادت فرزندانشان بیان کردند. در ادامه حجت الاسلام طبرسی با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های ایشان بیان کرد .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شرق مازندران افزود : خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم خدا کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت .
حجت الاسلام طبرسی تصریح کرد: یکی از برنامه های مورد تأکید دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است که، این برنامه به طور مستمر در حال انجام می باشد .


وی گفت : شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با ایثار گریهای خود در دفاع ازایران و سرزمینهای اسلامی حماسه آفریدند و امروز وظیه ما این است که با سرکشی از خانواده های معظم شهدا این عزیزان را مورد تکریم قرار دهیم.
طبرسی با تشریح اهمیت ادامه راه شهدا افزود: امروز بایستی تفکر و نگرش تکریم شهدا و خانواده معظم آنها به صورت فرهنگ عمومی درآمده و در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فرهنگ شهادت، خانواده معظم شهدا به عنوان الگوهای صبرومقاومت به نسل جوان جامعه معرفی شوند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شرق مازندران گفت: در زمانی که نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید همه جانبه استکبار و ایادی آن قرار گرفته بود خانواده معظم شهدا با ایستادگی و مقاومت باعث دلگرمی رزمندگان اسلام می شدند که ایثار و از خود گذشتگی آنها، مسؤولیت ما را در خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین تر می کند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *