آیین تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان نکا+تصویر

مدیركل تبلیغات اسلامی مازندران:پیاده‌روی اربعین جریان تبادل فکر و فرهنگ است
مدیركل تبلیغات اسلامی مازندران گفت:عاشورا، صفر و روز اربعین، ظرفیت بزرگی است که باید استفاده شود و اين روزها روزهای بزرگی برای بهره‌برداری مناسب از عاشورا و درس‌های عاشورا است.
به گزارش نیکاخبر: حجت‌الاسلام ناصر شکریان در مراسم تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان نکا در سالن پژوهش‌سرای دانش‌آموزی اظهار کرد: بهترین و برترین موجود عالم، آدم است و برای تربیت این موجود انبیاء و در عصر غیبت علما را قرار داد و بهترین کلام را گذاشت و این کار خداوند است و کار ما انتخاب احسن است.

وی افزود: انسان با انتخاب مسؤولیت باید احسن باشد و احسن عمل کند و برای رضای خداوند و خلق گام بردارد و از خیانت که بزرگ‌ترین آفت است دوری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه تبلیغات اسلامی، تبلیغ معارف دین خدا و معارف دین خدا را می‌کند؛ یادآور شد: مسؤولان فرهنگی و همه خدمتگزاران به دین، اسلام و فرهنگ باید برای توسعه دین تلاش کنند و همه بدانند که انتخاب احسن نیازمند توسل هستند.
این مسؤول گفت: هر چیزی دارای زکات است و همه ما زکات به شهر و دیارمان هم داریم و باید پرداخت شود و اکنون از محضر مدیری برای شهرستان نکا استفاده می‌شود که متعلق به این شهرستان و دارای توانمندی‌های فراوان است و انتظار است در ادامه بالندگی‌های گذشته شاهد رشد و شکوفایی بیشتر تبلیغات اسلامی در این شهرستان باشیم.

شکریان‌امیری افزود: روحانیت مؤثر شهرستان، مداحان و هیأت مذهبی و همه باید با اتحاد در راستای خدمتگزاری بیشتر تلاش کنند تا انقلاب ما را به انقلاب امام زمان(عج) متصل شود.
رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان نکا نیز با تأکید بر رشد معنوی و تعالی دینی در جامعه اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا در راستای تعالیم دینی گام برداریم و برای توسعه آن تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: روحانیون، هیأت مذهبی، علما، مداحان و نیروهای قرآنی و همه اثرگذاران مسائل دینی و فرهنگی باید با هم برای رشد معنوی و دینی تلاش کنیم و با گام‌های استوار اسلام را زنده نگه داریم.

در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بیش از ۱۰ ساله حجت‌الاسلام محمدعلی الیاسی، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی نکا معارفه شد.

فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به نام خدای دانا
    سلام
    سپاس از زحمات حضرت آقای الیاسی و خداقوت به ایشان. آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.
    و حضور حضرت آقای سهرابی را در این جایگاه به فال نیک می گیریم و از درگاه حضرت حق توفیق برای ایشان مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *