▪️اقدامی پسندیده درتکریم کارکنان غیررسمی شهرداری از سوی شهردارنکا

خلاصه خبر : دکتر احمدی در یاداشتی به امور_مالی_شهرداری نکا دستور داد: به ترتیب ابتدا «حقوق کارکنان روزمزد و نیروهای شرکتی» و سپس حقوق بقیه پرداخت شود.

شهردار نکا با درک شرایط معیشتی و زندگی سخت کارکنان غیررسمی شهرداری، دستور داد از پایان آبان ماه حقوق این کارکنان قبل از_پرداخت_حقوق_شهردار، معاونین، مدیران و سایر همکاران رسمی پرداخت شود.

▫️دکتر احمدی در یاداشتی به امور_مالی_شهرداری نکا دستور داد: به ترتیب ابتدا «حقوق کارکنان روزمزد و نیروهای شرکتی» و سپس حقوق بقیه پرداخت شود.

▫️شهردار نکا گفت: تا زمانی که در این مسئولیت حضور دارد همین روال با هدف رضایتمندی این قشر از کارکنان پر تلاش و زحمت کش ادامه خواهد داشت.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. قدرت باقری قلعه سری در گفت:

    خدا وند را شاکریم که بهترین انتخابات در شورای اسلامی شهر از سوی مردم هوشیار نکا رقم خورد ،تجربه جناب غلام ارست وشناخت مردم از ایشان در کسوت بخشدار مرکزی نکا اتفاق مبارکی بود که با ریاست شورای شهر نکا خدمت به مردم فهیم نکارا با همکاران خود اغاز کند .در انتخاب مدیر توانمند ومتهد دکتر سید مهدی احمدی که تجربه مدیریتی خوبی داشته ودر ازمون مردم ساری هم دودوره موفق وسربلند بود .این مدیر توانمند .نگران حال مشیعت کارگران و انهایی که با شهرداری مشکلات مالی دارند نگاه ویژ هایی دارند وجاد ارد از بابت حمایت تیم والیبال شهرمند تشکر ویژه داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *