نصب و راه اندازی جدیدترین دستگاه رادیولوژی در بیمارستان امام حسین نکا/ عکس

خلاصه خبر : مدیر داخلی بیمارستان امام حسین (ع) نکا از نصب و راه اندازی جدیدترین دستگاه رادیولوژی در این بیمارستان خبر داد و افزود: دستگاه رادیولوژی دیجیتال DDR که با صرف هزینه بالغ بر 1 میلیارد تومان راه اندازی گردید در کوتاه ترین زمان با کیفیت ترین خدمات رادیو گرافی به مراجعین ارائه خواهد شد.

مدیر داخلی بیمارستان امام حسین (ع) نکا از نصب و راه اندازی جدیدترین دستگاه رادیولوژی در این بیمارستان خبر داد و افزود: دستگاه رادیولوژی دیجیتال DDR که با صرف هزینه بالغ بر ۱ میلیارد تومان راه اندازی گردید در کوتاه ترین زمان با کیفیت ترین خدمات رادیو گرافی به مراجعین ارائه خواهد شد.
به گزارش نیکا خبر ، احمدی اظهار نمود: این دستگاه دارای سه عدد دتکتور دیجیتال، بوکی استند موتورایز ، ستون سقفی موتورایز و نرم افزار پیشرفته با قدرت پردازش تصاویر و هم چنین کیفیت بالای تصاویر می باشد و با راه اندازی این دستگاه بسیاری از هزینه هایی که قبلا” صرف تهیه و خرید فیلم های رادیولوژی میگردید صرفه جویی و در اسرع وقت نتیجه گرافی از طریق سی دی و یا نوارهای مخصوص به واحد درخواست کننده ارائه خواهد شد.
احمدی یاد آور شد :این دستگاه با پیگیریهای هیئت امنای ارزی ودانشگاه علوم پزشکی مازندران و پیگیری ها ی مجدانه دکتر شاعری نماینده محترم مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در طی ملاقات و تقاضا ازمقام عالی وزارت بهداشت و درمان برای نصب دربیمارستان امام حسین در نظر گرفته شده است .


گفتنی است: آموزشهای لازم توسط کارشناسان شرکت مربوطه به پرسنل رادیولوژی جهت آشنایی کامل با نحوه کارکرد و استفاده از دستگاه مربوطه انجام پذیرفت.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *