کمک ها ونذروات مردم نکا به ارزش یک میلیارد تومان به کربلا ارسال شد/ تصویر

خلاصه خبر : کاروانی متشکل ازخادمین به زوارامام حسین بهمراه نذورات جمع آوری شده وکمک های مردمی نکا برای استقرارموکعب انصار الحسین ازنکاعازم کربلا شد.

کاروانی متشکل ازخادمین به زوارامام حسین بهمراه نذورات جمع آوری شده وکمک های مردمی نکا برای استقرارموکعب انصار الحسین ازنکاعازم کربلا شد.
به گزارش نیکا خبر ، فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا در حاشیه این اعزام ارزش این نذورات و کمک های مردمی را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۲۲۰ نفر ازخادمین زوار امام حسین از این شهرستان در مدت ۱۶ روز در کربلا مستقر خواهند شد.
سرهنگ متوسلی تصریح داد :این کاروان که با بدرقه رسمی مردم نمازگزارجمعه ، امام جمعه محترم و فرماندار محترم شهرستان از مقابل مصلای امام خمینی اعزام گردید با بر پایی موکعب انصارالحسین به نمایندگی از مردم شرق مازندران روزانه به بیش از ۲۵۰۰ اطعام دهی و نیز برای اسکان ۲۵۰۰ نفر برنامه ریزی نموده است .
او گفت: این کاروان کمک های مردمی را با بیست دستگاه کامیون و تریلی به کربلا منتقل خواهد کرد که تمامی خادمین و رانندگان بدون دریافت هیچ گونه وجعی درمدت ۱۶ روز در کربلا به زوار امام حسین خدمات رسانی می نمایند .
حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه نکا با تکریم از حرکت مردمی برای بر پایی موکعب در کربلا ، خدمت به زائرین امام حسین برنامه حماسه اربعین این اقدام را نشان از عشق و مودت مردم به خاندان آل الله برشمرد.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علی صالحی- مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهید غلامعلی تقی پور نکا در گفت:

    السلام علیک یا ابا عبدالله .
    خدایا به حق خون خودت حضرت امام حسین (ع) و یاران وفادارش این کشور را از شر دشمنان مصون بدار.

  2. سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_شماره عابربانک سپه۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲ هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *