یادواره شهداو علما ی بادابسر نکا برگزارشد+تصویر

محمد اسلامی، استاندار مازندران در یادواره علما و شهدای روستای بادابسر از بخش هزار جریب نکا خاطر نشان کرد:آمریکایی ها به دلیل اینکه جمهوری اسلامی در دروازه چند قاره واقع شده برای دست یابی به ذخایر مهم انرژی با کشور مان دشمنی دارند
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، محمد اسلامی در مراسم ۱۴ تن از علما و روحانیت و نیز ۹ تن از شهدای روستای بادابسردر مسجد صاحب الزمان این روستا در بخش هزار جریب نکا به نقش علما بعنوان مشعلداران دین از صدر اسلام و تاکنون تصریح داد : انقلاب ما با مرجعیت و رهبریت عالیقدر تشیع به پیروزی رسیده وهرگز زیر یوغ هیچ ظلمی و زورگویی نمی رود.

استاندار با بیان با فرماندهی حکیمانه امام راحل و جانفشانی شهدا که آگاهانه این راه را انتخاب کردند وجبی از خاک ایران اسلامی از دست نرفت.
وی مهم ترین دستاوردهای یادواره های شهدا را درک عقاید شهدا و بازخوانی راه آنان دانست و با بیان این که راه و یاد شهدا همیشه باید زنده باشد، یاد آور شد: با همه توطئه هایی که دشمنان زمینه سازی و اجرا کردند، انقلاب اسلامی با تقدیم شهدا و همت والای مردمی، بسیج و همه نیروهای مسلح از مرحله های سخت عبورخواهد کرد وبه دوران شکوفایی خواهد رسید.
وی با بیان این که استکبار بدنبال این است که با شبهه افکنی در فضای مجازی، مردم بویژه جوانان ما را از عقیده تهی کند، اظهار داشت: توطئه استکبار یک توطئه همه جانبه است که بحمدالله با شناسایی هوشمندانه این توطئه ها و تذکر آن ها از سوی مقام معظم رهبری و هوشیاری، بصیرت و حضور مردم انقلابی ایران اسلامی و آمادگی و حضور نیروهای مسلح در صحنه خنثی خواهد شد.

اسلامی برون رفت از چالش های اقتصادی را اتحاد همه گروها مردم و مسئولین در کنار یکدیگر دانست و در ادامه گفت : دشمن به شدت بدنبال تضعیف این عامل مهم است و مردم ما باید با هوشیاری و تقویت حضور در صحنه های مختلف، همدلی خود را تقویت نمایند.
وی با تاکید بر این که ضرورت دارد تا بخش های اقتصادی کشور نیز تقویت شود، افزود: سیستم آموزشی ما تربیت نیروی انسانی را باید در جهت کسب و کار اقتصادی انجام دهد چون مازندران دارای ظرفیت بالایی است که می تواند به تنهایی مشکل تولید و اشتغال خود را حل نماید.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مردم ولایت مدارهزارجریب همیشه عاشق شهدا وعلمابوده اند وهستند بیشتر برای مسئولان باید یادواره بگذاریدتابدانندمدیون چه کسانی هستند وچ وظیفه ای دارند که از ان غافل هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *