امام جمعه نکا خطاب به مسئولان شهرستانی :چکاره هستي تو که در سخنراني و تظاهرات دخالت مي کني؟/فایل صوتی

بيانات امام جمعه محترم نکا حضرت آيت الله محمدي لائيني در يادواره شهداي مهرآباددر مورد حادثه دراويش گنابادي :

واقعا اين درويشها اينقدر پررو شدند که اين صحنه اي که شما همه تان ديديد، اتوبوس مي رود مي افتد روي نيروي انتظامي و بسيجي ها و اينکه کي اينها را پررو کرد، کي اينها را پرواربندي کرده که براي راي گرفتن خودشان در همين شهر خودمان ما به ياد داريم که اين درويشها تابلوي کي را بلند ميکردند. کسي از که از سران فتنه هست. آراي او به اندازه آراي باطله نبود اما مدعي بود که مي خواهد رئيس جمهور شود. از عوامل و سران فتنه که حتي لياقتش را ندارد از سران فتنه باشد. از ته هاي فتنه بود.

? بايد حواسمان جمع باشد، خطرها و آسيبها.. در همين آشوبها، شاه دوستها، خان زاده ها، بقاياي منافقين و ساواکيها در منطقه خودمان هم رفتند که شلوغ کنند، درود به شما ملت بزرگوار با بصيرتي که داشتيد اجازه نداديد. چرا آن شبهايي که شلوغ کردند، در همين بهشهر، کساني که شلوغ کردند صد نفر، دويست نفر بودند. اما دو روز بعدش راهپيمايي، از سه راه آزادي تا پارک ملت پر از جمعيت، موج ميزد، در راهپيمايي ۲۲ بهمن هم.
? در همين شهر خودمان که راهپيمايي برعليه آشوبگران بود که متاسفانه بعضي از مسئولين مخالفت مي کردند راهپيمايي نکنيد. سخنران دعوت مي کنيم مي گويند اين سخنران نباشد، آن سخنران نباشد، اين به دولت انتقاد مي کند. اينها يعني چه؟ چکاره هستي تو که در سخنراني و تظاهرات دخالت مي کني؟
? شما مردم بزرگوار با بصيرتي که داشتيد اجازه نداديد همين اندک شلوغي هم در شهر ما باشد. شهرهاي ديگر با شلوغيهاي مختصر اما مردم را ديديد که چه جوابي دادند. اينها بصيرت شماست. درود خدا بر شما.
? … شما حساب نظام را با يک سلسله مشکلاتي که مربوط به سوء مديريت است، مربوط به تحريم نيست خيلي، فساد مديريت، سوء مديريت، ضعف مديريت. کم توجهي به مسائل اساسي.
?براي يک جاسوسي که جاسوي کرده و افتاده گوشه زندان و همه حقوق زندانيها نيز رعايت شده، حالا خودکشي کرده بخاطر اينکه از رسوايي دنيا خودش را نجات دهد، کميته تشکيل ميشود از وزرا و از چه و چه که پيگيري کنند آيا حقوق زندانيان اعمال شده يا نشده؟
? دلار در اين چند روز از ۳۷۰۰ تومان رسيده به ۵۰۰۰ تومان، يک سوم، چرا کميته تشکيل نشده؟

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جناب سردبیر.کی میخای دست ازکذاب بودن برداری؟
    چرانظرات مردمو نمیذاری.بترس ازفردای قیامت .البته اگرآنراقبول داشته باشی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *