تاکید بر اجرای سریع پروژه های راه و شهرسازی شرق مازندران

دکتر علی محمد شاعری بر اجرای سریع پروژه های راه و شهرسازی شرق مازندران تاکید کرد.
به گزارش نیکا خبر ؛در راستای تسریع در پروژه های دردست اجرای اداره کل راه وشهرسازی درحوزه شهرستان های بهشهر ، نکا وگلوگاه جلسه ای با حضور دکتر علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی ،آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی درمجلس دهم و مدیران ارشد اداره کل راه و شهرسازی استان و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان بهشهر ،نکا و گلوگاه، ناظرین وپیمانکاران طرح های فوق الذکر برگزار و تصمیمات زیر اتخاذ گردید .
دربخش راه های روستایی مقررگردید اقدامات ذیل به عمل آید:
الف : تا پایان هفته دفاع مقدس ۱۷ کیلومتر جاده روستایی ( محور های مصیب محله، همچان-وزوار به مسافت ۶ کیلومتر درشهرستان گلوگاه، محور پاسند به عشرستاق به مسافت ۶ کیلومتر درشهرستان بهشهر و محور سوچلما به ارم به مسافت ۵ کیلومتر درشهرستان نکا )آسفالت و به بهره برداری برسد .
ب: مقرر شدطرح بهسازی،ترمیم وآسفالت ۹کیلومتر باقیمانده محور مصیب محله، همچان و …. در دهه مبارک فجر افتتاح و زیرسازی پروژه پکیج یک روستاههای گلوگاه به طول ۲۷ کیلومتر تا پایان سال به اتمام رسیده و نسبت به آسفالت آن در سال ۹۶ اقدام شود وهمچنین در شهرستان بهشهرنیز زیرسازی پروژه راههای روستایی هزار جریب به طول۴۴ کیلومتر که ۳۰ کیلومتر آن تا قبل از دهه فجر و ۱۴ کیلومتر باقیمانده تا پایان سال مالی ۹۵به اتمام برسد.
در بخش زیرگذر:
*مقرر گردید زیرگذر تیرتاش به اضافه کنارگذر آن تا ۲۲ بهمن سال جاری به اتمام و به بهره برداری برسد،عملیات اجرایی زیرگذر روستای گل خیل شهرستان نکا در هفته دفاع مقدس امسال آغاز ومراحل مناقصه و انتخاب پیمانکار زیرگذر پاسند وغریب محله هم اقدام لازم به عمل آید.
طرح ها ملی:img_20160912_223058
*طرح گلوگاه- دامغان مقرر شد از محل اعتبارات و اسناد خزانه اسلامی به طول ۹ کیلومتر نسبت به زیر سازی وآسفالت آن در سال مالی جاری اقدام شود.
*طرح بهشهر- زاغمرزو امیرآباد به طول ۱۵ کیلومتر در دهه مبارکه فجر آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید و متناسب با پیشرفت حاصله طی ماههای آینده ۷ کیلومتر دیگرآن تا امیرآباد به مناقصه گذاشته شود.
* طرح ورودی نکا: مقرر شد پل ورودی روگذر از ساری به داخل شهرنکا (نسبت به عبور ترافیک)حداکثر تا هفته اول آبان ماه سال جاری به بهره برداری برسد.
*طرح نکا به نیروگاه: مقرر شد قطعه سوم محور نکا به نیروگاه به طول ۵ کیلومتر تا پایان آبان ماه آسفالت و ۸ کیلومتر باقیمانده نسبت به انتخاب پیمانکار و تا پایان سال مالی ۹۵ به اتمام برسد.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نمیدانیم آقای حسینی اصل درجلسه ها شرکت میکندچه سمتی دارند جهت روشن شدن سمت ایشان لطفآ اطلاح رسانی کنید.!!؟

  2. درویشی ازنکا در گفت:

    وعده سر خرمن. مسئولین محترم چقدر عجله مینماییدبگذارید سال دیگر- چون امسال فصل تابستان تموم شدازاین به بعدهم مناطق ییلاقی برف وبارونه و برای شما مشکل سازه و سرمامی خورید.پس مثل سالهای قبل بگذارید برای سالهای آینده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *