آیت‌الله حسینی بوشهری: آیت‌الله جباری مدافع سرسخت حریم ولایت و انقلاب بود

مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت آیت‌الله حسینی بوشهری آمده است:‌ رحلت عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی ناپذیر، حضرت آیت‌الله حاج سید صابر جباری(ره) امام جمعه فقید شهرستان بهشهر، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای حوزه علمیه این استان موجب تأثر و تألم شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: این عالم فرزانه که عمر با برکت خود را در عرصه تهذیب نفس، تعلیم فقه جعفری و در مسیر تربیت مشتاقان علوم دینی سپری کرد، مدافع سرسخت حریم ولایت و انقلاب‌اسلامی ایران بود. زندگی زاهدانه، عبادت عارفانه و خطبه‌های پرصلابت ایشان در سنگر نماز جمعه شهرستان بهشهر، در قلوب همه عاشقان مکتب علوی و انقلاب اسلامی اثر عمیقی بر جای گذاشت.

در پایان این پیام افزوده شده است: اینجانب این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان مازندران به ویژه شهرستان بهشهر و بیت شریف ایشان تسلیت عرض کرده و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *